eriksen76 Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Prøvde ut skinnfarge i dag, ble jo som natt å dag! Før: (var verre, prøvde litt før jeg gikk løs) Etter: Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Det ble jo som nytt!!!! HVA BRUKTE DU??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Osland Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Hvor kjøpte du angeleyes ringene ? Evt link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Det ble jo som nytt!!!! HVA BRUKTE DU??? Ja ble bra mye bedre! Her er link: http://www.ebay.com/itm/260898316042?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Hvor kjøpte du angeleyes ringene ? Evt link? http://www.ebay.com/itm/181390468533?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Faen til forskjell ja! Har svææært lite på mine seter, men skal bruke samme greia fra swissvax for å holde de skinnende Ble meget bra! eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valhovden Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 blei sjukt forskjell ja ! ser jo nye ut eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 Ja helt klart! var verdt de få kronene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Jeg synes originale lysa ser bedre ut enn ı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨angel eyes Haug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 Jeg synes originale lysa ser bedre ut enn ı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨angel eyes Smak og behag Reflektoren ble aaalt for stor etter min mening, såg bare ut som bilen glanet slik Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Satt på med denne i dag, det var sinnsykt gøy! "Team Olsen Racing" turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 I dag har jeg hatt bilen på verksted for nytt hjullager bake. Prøvde å bytte dette selv, for så å finne ut at lagre satt for godt fast for utstyret jeg hadde tilgang til... Har og montert led pærer i tåkelys (ble veldig svakt...) Så har jeg montert K&N filterkit, og dette ble merkbart på gassen! Motoren får masse kald luft, i motsetning til et powerfilter i løse luften ved motoren uten skjerming.K&N filteret ble for langt, så må bestille nytt som er kortere. Og ja, jeg må ta en motorvask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 I dag har jeg hatt bilen på verksted for nytt hjullager bake. Prøvde å bytte dette selv, for så å finne ut at lagre satt for godt fast for utstyret jeg hadde tilgang til... Har og montert led pærer i tåkelys (ble veldig svakt...) Så har jeg montert K&N filterkit, og dette ble merkbart på gassen! Motoren får masse kald luft, i motsetning til et powerfilter i løse luften ved motoren uten skjerming. ble for langt, så må bestille nytt som er kortere. Og ja, jeg må ta en motorvask! Link til kitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juli 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2014 Går under navnet K&N 57-1000 ble vel mye for mitt, ligger billigere der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 Da har jeg fått levert senkesett! Samtidig gikk jeg for UUC forsterket foringer til demperene bak. (da jeg har sett noen skrekk bilder)Blir montering når jeg kommer tilbake fra en liten ferietur! santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet August 15, 2014 Forfatter Share Skrevet August 15, 2014 En liten oppdatering! Driver på å skal EU godkjenne bilen før senking, så jeg har byttet bremseskiver og klosser foran, nye sommerdekk, strammet brekk og gjort noe småpusk med eksosen. Så har jeg prøvd meg på sliping av bilen! Bare et dårlig bilde fra panser og skjerm... Gjort med biltema maskin for å prøve, med Scholl s3 gold og Autoglym HD wax. Skal fullføres i helgen. Kommer bilder Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå