eriksen76 Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 Jepp! Depo-lyktene er pene de! M3 sideskjørt og litt mere senk så blir den utrolig pen! Er M3 skjørt på den litt vanskelig å se på bilder! Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Ser det nå ja eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Da har ny motstand ankommet (igjen) men denne gang kvalitet? Fraråder alle å kjøpe billig motstand fra Kina... Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Fikk seg en vask Så kan man jo sammenligne med vingen! angrer ikke!Må få lakkert lokket til slepekroken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Ville tatt av øyelokka Ellers er jo denne ganske lik min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Ville tatt av øyelokka Ellers er jo denne ganske lik min Øyelokka skal av når jeg får nye lykter! blir sikkert i Juni når det strømmer inn en del lommepenger hehe. Jeg får ta en titt på din! Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 En kompis drev å skikket rundt mens jeg skruet, fant da en finfin bensinslange som jeg burde ha sett... Har ny slange men må ha nye klemmer, så blir stående til etter jobb i morgen! Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Forrige eier har vært gjerrig ved bytte av bremseklosser, så idag ble det da smøring av kobberfett rundt hele bilen (mye hyling i bremser!) Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Bestilt 12 liter olje og PlastiDip. Olje til motor, diff og servo. PlastiDip er til listene rundt siderutene. Håper noe dukker opp til helgen Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Der sa du noe. Må få tatt oljeskift Du får slenge ut et par bilder av herligheita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Der sa du noe. Må få tatt oljeskift Du får slenge ut et par bilder av herligheita Hehe jaa Det skal jeg gjøre! Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Knipset med quadcopter Savner gammelbilen litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Knipset med quadcopter Savner gammelbilen litt... hvorfor solgte du e46`en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 hvorfor solgte du e46`en? Dødperiode på arbeid så ble imidlertidig uten jobb. Da måtte jeg bare kvitte meg med den, lån og dyr forsikring, og for ikke å glemme vedlikehold. Brukte en god del cash på den hehe. Ble solgt med veeldig tungt hjerte... Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Dødperiode på arbeid så ble imidlertidig uten jobb. Da måtte jeg bare kvitte meg med den, lån og dyr forsikring, og for ikke å glemme vedlikehold. Brukte en god del cash på den hehe. Ble solgt med veeldig tungt hjerte... Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Åja, skjønner at det ble solgt med tungt hjerte for den ser jo veldig "riktig" ut eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå