eriksen76 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Skal jeg ha Gule eller sorte blinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Skal jeg ha Gule eller sorte blinklys? Skal jeg ha Gule eller sorte blinklys? Jeg liker sorte, men ser mange har gule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Skal jeg ha Gule eller sorte blinklys? Du får se i tråden min, har akkurat montert sorte. Blir jo lik på din bil Skal ha US blink i dem og etterhvert turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Du får se i tråden min, har akkurat montert sorte. Blir jo lik på din bil Skal ha US blink i dem og etterhvert Greier fortsatt ikke bestemme meg, hehe. Tar 1 sotet å 1 gul, på hver sin side blir sikkert rått. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Greier fortsatt ikke bestemme meg, hehe. Tar 1 sotet å 1 gul, på hver sin side blir sikkert rått. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Jeg hadde gått for looken som foxy har Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Fått gjort litt i dag da. Oljeservice på motor og servo, så fikk jeg kjørt på med litt PlastiDip på den stygge listen Såklart kan man nesten ikke stole på folk, så oljefilteret jeg fikk med bilen var feil... Her er noen bilder hehe... Whoooalaaa! Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Ble bra detta Har gjort det samma på min Plasti Dip er et konge produkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Ble bra detta Har gjort det samma på min Plasti Dip er et konge produkt Ja det funka fjell! og så lettvint! Tørket bra fort og. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Hvor kjøper du plasti dip ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Faen jeg har jo AKKURAT samme problemet på mine lister. rett å slett bare gamle og slitt så skal slenge plastidip på di og. Lett å maskere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Faen jeg har jo AKKURAT samme problemet på mine lister. rett å slett bare gamle og slitt så skal slenge plastidip på di og. Lett å maskere? lenge oppe du å lol ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Lett å maskere resterende er bare å rive av, maskerte litt mere nøye for å slippe enslige partikler rundt om. De har det på Mekonomen, plastidip. no å parts24, bare parts24 hadde sort på lager da jeg bestilte. Men Parts24 må man purre på... Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 http://www.mekonomen.se/bil/bilvard-och-service/farg-och-lack/gummifarg-plasti-dip/plasti-dip-standard-svart-pa281616sv Denne der ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 http://www.mekonomen.se/bil/bilvard-och-service/farg-och-lack/gummifarg-plasti-dip/plasti-dip-standard-svart-pa281616sv Denne der ?? Ja. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Fikk tak i nytt oljefilter og skiltholder i dag, så ble å bytte det, hive PlastiDip på andre siden og fylle ny olje på diffen! Vasket den og da i håp om at oppholdet skal fortsette Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå