turbina10 Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Fikk tak i nytt oljefilter og skiltholder i dag, så ble å bytte det, hive PlastiDip på andre siden og fylle ny olje på diffen! Vasket den og da i håp om at oppholdet skal fortsette Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Hvor mye koster skiltholder og nye skilter ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Hvor mye koster skiltholder og nye skilter ?? Nye skilter var noe rundt 120kr, skiltholder kjøpte jeg på Mekonomen for 70kr elns. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Nyvaskede biler dårlig mobil bilde... Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Da har jeg fått på nye glass til lyktene! M leppen er og kommet, men må vente på klips. Ble dårlige bilder da fruen har lånt bort speilrefleksen... Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Løfter utseende noen hakk det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2014 Løfter utseende noen hakk det! Ja ble som natt å dag godt å få bort "brynene" og hehe. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Venter fortsatt på speilrefleksen min for å få tatt noen skikkelige bilder Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Ble myyye bedre uten øyelokka! eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Ble myyye bedre uten øyelokka! Helt klart! Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Ble bytting av pollen filter i dag! å det var ingen fornøyelse... Mye skit. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Da har jeg fått montert angel eyes i original lyktene! ble kjempefornøyd, er av typen COB? Led. La ringene på innsiden av glasset (innerst) Har ikke noen arbeidsbenk, så må sitte på gulvet Et dårlig bilde av bilen (Veldig dårlig) Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Ble bra med ringer! eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Bilder fra lys dag, lyser ganske kraftig. Har forøvrig montert leppen, men den er ikke på plass slik det skal være! (bare testet midlertidig) Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Ble kjempe bra nå ble bilen "ordentlig" bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Tusen takk for det! Hadde led pærer til tåkelysene som skulle i samtidig, men de ble for store i "hodet", må ha slike flate istedet Nå blir det neste bytting av hjullager bak! så har jeg bestilt skinnfarge til setene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå