BoardKim Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Jeg har et problem med min 1999 E46 316koblet nylig ut batteriet og da jeg satte det inn igjen og startet bilen fungerte ingenting på instrumentpanelet.Det eneste som lyser er ABS, setebelte og håndbrekket, ingenting annet fungerer.Har sjekket alle sikringene i hanskerommet og alle fungerer.Har også koblet ledningene ut og inn på baksiden av modulen. Er det noen her som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Bytt abs sensor En diagnose vil hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoardKim Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 ABS sensoren lyser som den vanligvis gjør når man vrir om nøkkelen, alt annet på paneler fungerer ikke: Speedometer, Turtall, bensinmåler.det eneste som ser ut til å operere vanlig er lyset til håndbrekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 da var det jeg som ikke skjønte d helt trodde abs lyste konstant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoardKim Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Nå som jeg leser det høyt til meg selv kan jeg se hvordan man kan tenke det. må virkelig bekalge den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
homble Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 bump. sliter med dette selv nå. hvordan løste du det, lystet funker men kmt, turtall skjermen med gjennomsnittforbruk, osv funker ikke. abs er ødelagt tror jeg. noen tips ? er det nok med bare og bytte abs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Du kan forsøke å ta ut instrument panelet og se etter skadde/ødelagte kontakter eller lodde punkter. Koble fra batteriet først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 akkurat samme problemet hadde eg... tok ut dashen og såg at kabelen var på halv 8. dei øverste pinnane dette ut (speedo, turtall osv) og dei nederste står i (varsellysa) var berre å trykke den på og sette klipset onterlig på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå