Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som vet hva det koster å sette inn igjen nye airbager på E39 facelift?

Bilen var borti ei snøfond og løste ut airbagene.... Det er bare foran de har gått av.

Er det mye jobb? Regner med at airbagen i dashbordet må settes på plass av et verksted og det samme med kode vekk feilen, men rattet burde jeg greie å sette på plass selv om jeg plukker av batteripolen...

Tips, erfaringer eller prisforslag?

Skrevet

Hvorfor spørre på et forum om pris? Om noen har fått gjort det er sansyneligheten svært liten for at du får eksakt samme pris på ditt lokale verksted.

Tar det 5 min og ringe og spørre, og da får du eksakt pris der og da. Du slipper også og sitte og vente på svar her inne, som

mest sanynelig ikke hjelper deg stort da prisen vanligvis varierer mye fra verksted til verksted.

Skrevet

Hvorfor spørre på et forum om pris? Om noen har fått gjort det er sansyneligheten svært liten for at du får eksakt samme pris på ditt lokale verksted.

Tar det 5 min og ringe og spørre, og da får du eksakt pris der og da. Du slipper også og sitte og vente på svar her inne, som

mest sanynelig ikke hjelper deg stort da prisen vanligvis varierer mye fra verksted til verksted.

Det har du rett i, har bare ikke kommet så langt  O:)  O:)

Skrevet

På rattet er det jo plug and play men følg verkstedsprosedyre nøye så du ikke får den i trynet!

Den på passasjer tror jeg er litt verre.

Uansett ville jeg hørt med verksted da en utløst airbag i ansiktet sender deg under torven for godt!

Skrevet

På rattet er det jo plug and play men følg verkstedsprosedyre nøye så du ikke får den i trynet!

Den på passasjer tror jeg er litt verre.

Uansett ville jeg hørt med verksted da en utløst airbag i ansiktet sender deg under torven for godt!

Det er i grunn det jeg trodde også, men trengte en bekreftelse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...