bapmon Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Ø.k pent brukte 17" / 18" felger med dekk som skal brukes på BMW 1 serie. Hvis ikke originale må ET være mellom 37-47 avhengig av bredde på felg. Et hakk eller to er greit, men ønsker i utgangspunktet hele og pene felger. Dekk bør helst ha min 5-6 mm igjen... Alt av interesse... Svar gjerne på Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Jeg har 18" BBS LM Replica felger med gode dekk og pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bapmon Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Hei Dette høres interessant ut... Lurer på følgende: Hvor gamle er de? Sår/skader/kantkjørte Bredde på felg? Og innpress/ET Dekkmerke? Størrelse på dekk? Prisforventning? Bilder ville vært fint Mvh Bård Åke Petersson Jeg har 18" BBS LM Replica felger med gode dekk og pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berzerk Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Har originale 18"msport felger fra 5 serie om de passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bapmon Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Blir vel feil innpress?? Det skal stå IS(tall) inne felgen. Sjekker du hvs som står?? Mvh Bård Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bapmon Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Ingen andre som har hjul som passer 1 serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Jeg har originale 18" M-sport-felger, men jeg bor kanskje litt for langt borte. De er heller ikke helt strøkne, men ingenting alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Hei Dette høres interessant ut... Lurer på følgende: Hvor gamle er de? Sår/skader/kantkjørte Bredde på felg? Og innpress/ET Dekkmerke? Størrelse på dekk? Prisforventning? Bilder ville vært fint Mvh Bård Åke Petersson Jeg har 18" BBS LM Replica felger med gode dekk og pene felger! Ingen sår som jeg vet om hvertfall, er usikker på hvor gamle de er, men dekka er omtrent helt nye. Foran : 8" ET 35 med 225/35/18 dekk Bak : 9" ET 35 med 255/40/18 Sitter som et skudd på E36 hvertfall. Pris : 6000,- eller bud. Bilder finner du her : http://bimmers.no/topic/781399-bbs-lm-kopi-selges-med-gode-dekk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EA_335d Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) Har original M felger 18" fra 2 serie. Passar veligt fint på bilen din. Har köpt delade felger til bilen min och trenger ille dessa. Felger og dekk er helt nye. Gått 50meter. Ny Skickat från min iPhone med Tapatalk Endret Februar 2, 2015 av EA_335d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EA_335d Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) Endret Februar 2, 2015 av EA_335d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå