kortsluttning Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Er det for å holde tilbake informasjon om feil? Unngå at folk med peiling på BMW skal blande seg så en stakkar ikke skal bli lurt? Kan da umulig være praktisk å sende ut nøyaktig samme info 10 ganger på pm. hsd og Krika reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Har lurt på det samme mange ganger! Hvorfor ikke bare skrive prisen i annonsen? Pris? Sendt PM! kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Burde stått både pris og hvor ting befinner seg synes jeg. På flere andre forum er dette et krav for å legge ut annonser. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Pris er vel et krav her inne også. Skal man ha auksjon, bør man skrive minstepris eller det man vil ha, så får heller budene være over og under. Er mye interessant av biler og deler, men hvis de ikke skriver pris o.l og bare svarer "pm sendt" når folk spør etter pris, da klikker jeg meg ut av tråden i irritasjon og går aldri inn dit igjen. Tror ikke jeg er den eneste heller. Hehe. Så det må være en dårlig taktikk. Albino og LK reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå