vegard89 Skrevet April 5, 2014 Skrevet April 5, 2014 Ikke på disse bilene her tror jeg. Tipper det er et annet sted problemet ligger. Virker alt det andre utenom speedometer? Har du sjekket om abs fungrerer? Om den fungerer så er det helt sikkert bare instrumentet ditt som kødder.
bimmaboy Skrevet April 6, 2014 Forfatter Skrevet April 6, 2014 Ikke på disse bilene her tror jeg. Tipper det er et annet sted problemet ligger. Virker alt det andre utenom speedometer? Har du sjekket om abs fungrerer? Om den fungerer så er det helt sikkert bare instrumentet ditt som kødder. xxx
No SwEaR Skrevet April 7, 2014 Skrevet April 7, 2014 Hva som kan være problemet med ABS'n aner jeg ikke, men tipper på en sensor, dårlig/deffekt kontakt?Men speedo'n på E34'n min kødda mye, da var det kontakta inn på diffen.. sjekk den!
bimmaboy Skrevet April 12, 2014 Forfatter Skrevet April 12, 2014 Hva som kan være problemet med ABS'n aner jeg ikke, men tipper på en sensor, dårlig/deffekt kontakt? Men speedo'n på E34'n min kødda mye, da var det kontakta inn på diffen.. sjekk den! kan jo være det.. den skal jeg sjekke
mege34 Skrevet April 20, 2014 Skrevet April 20, 2014 Abs tullet kan være så enkelt som drit på sensorene (vært utsatt for det flere ganger sjøl) Angående speedoen vil jeg tippe dårlig kontakt enten bak dash eller på diff. (Kansje ødelagt teller på diffen) eller slitasje/brudd på ledningen en plass . Selve kontakten på diffen på gamle bilen min ble dårlig og takket til slutt for seg så kan jo være der og. Med kontakten mener jeg det støpselet som de to ledningen går inn i som igjen blir festet på diffen. Sikkert mye rot i skrivingen men er trøtt i trynet:) Sent from my T18+ using Tapatalk
mege34 Skrevet April 20, 2014 Skrevet April 20, 2014 Abs og speedo har forsovit ingenting med hverandre og gjøre . Det va først på e39 Sent from my T18+ using Tapatalk
bimmaboy Skrevet April 23, 2014 Forfatter Skrevet April 23, 2014 Abs og speedo har forsovit ingenting med hverandre og gjøre . Det va først på e39 Sent from my T18+ using Tapatalk Da skal jeg gå nøye rundt bilen. Tusen takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå