SpiXi Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Lufter salget av min e30 det er en 1985 325i uten takluke. bilen er utrolig bra for rust da den ble pusset opp for 10 år siden av de 10 årene så har den kun godt 1 sommer sesong på vei. bilen har rulla rundt 160000km i følge det spedometeret som satt i da jeg kjøpte den. kjørte bilen 3 ganger på rudskogen i fjord og en gang på våler utrolig god bil og kjøre og sitter utrolig bra på veien. negative om bilen: det er noe små flekker her og der i lakken som må lakkes opp for og få den helt strøken. har bare bolta på en m-tech 2 bakfanger da dette ble en resverveløsning til jeg skulle sette på m-tech 1 styling og lakere hele bilen. fører sete er ganske slitt. litt rust i reservehjuls brønnen. har komplett m-tech 1 styling bortsett fra vinge som følger med bilen. bilen blir solgt med skilter og eu godkjent det som har blitt gjort med bilen mens jeg har hatt den. coilovere fra schmiedmann disse er 1 år gamle. godkjent i vognkort. tårnalger forann fra gs. tårnlager bak fra gs. diffbrems 25% nyoverhalt. forsterka stabbstag og fester til stabbstag. powerflex i bakstilling. alt av bremserør til bak bremser er 2 år gammelt. alle caliper nye. nye slissa skiver forann med bluestuff klosser. nye baklamper som er sota. sorte de helle lykter front. felger fra gs bygget om til e36 radiator med elektrisk vifte. regreim ble byttet for 2 år siden. vil tippe bilen har gått ca 5000km etter dette. Pris: tenker ca 60000 har kosta på denne bilen vertfall 50000 de siste 2 årene i nye deler. følger også med litt diverse deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 http://bimmers.no/topic/726127-joakims-e30-prosjektliten-uppdate/page-11 prosjekt tråden min er på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 få et telefon nr jeg kan nå deg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 99489924 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Hei! Solgt? Hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 holder til i bærum. nei den er ikke solgt har bare vert noen og sett på den. bilen blir ikke solgt før påskeferien er over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Det er ikke langt unna Da er Påsken over også, bilen er ikke solgt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 gi beskjed om du vil selge mtech1 utenom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 hei nei det blir solgt med bilen er skilter på bilen nå og mestsansynelig solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Du har kjøper på den altså? Ellers er jeg interessert i å ta en titt Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Du har kjøper på den altså? Ellers er jeg interessert i å ta en titt Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 fy deg, hvorfor skal du selge ((( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnArneBlix Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Bytte i e36 cab? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 er en som har sagt at han skal ha den. men hvis han ikke tar den kan jeg sende deg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 fy deg, hvorfor skal du selge ((( ja vet har jo gjort en del med den og x antall timer med skruing. så det blir tungt og se den gå. men lurer litt på om jeg skal kjøpe meg noe det står M på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg