mikalsh Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Hvor holder du til trenger v fordør Haugesund, Rogaland. Døren kan du få for 1500,- Sender deg bilder av døren på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Haugesund, Rogaland. Døren kan du få for 1500,- Sender deg bilder av døren på PM. Har du panser?? Preface?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Speilglass på førersiden? Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Har du panser?? Preface?? Nei, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Speilglass på førersiden? Sent fra min C6903 via Tapatalk Har speilglass ja, men foretrekker å selge speilene komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindstad Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Pris på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Pris på felgene? Felgene er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Nåken bilder av interiøret? Er i hovedsak på jakt etter framstoler sport men ikkje skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Standard lysegrått interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldschool bimmer Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Fikk ikke sendt deg melding angående passasjer-dør airbabagen, men har du fortsatt den?og klarer du å få ut airbagen i taket på pasajersiden den går langs dørkarmen over høyre dørene.Hvor mye skal du ha?Var det slik at du holdt til i haugesund?I såfall passer det bra til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 Fikk ikke sendt deg melding angående passasjer-dør airbabagen, men har du fortsatt den? og klarer du å få ut airbagen i taket på pasajersiden den går langs dørkarmen over høyre dørene. Hvor mye skal du ha? Var det slik at du holdt til i haugesund? I såfall passer det bra til sommeren Nå er det en stund siden jeg har oppdatert meg over hva jeg har igjen av deler. Bilen er blitt til vrakpant nå, så det eneste jeg har av deler er det jeg har liggende. Det jeg vet at jeg ikke har er airbaggen i taket. Har muligens airbag til passasjer dør, må bare se etter. Sender deg pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav André Skræi Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Hei, selger du begge fører dørene? og plastkanalen på førerside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Har bare 1 fører dør, og en H-Bak. Og ja, jeg selger begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arise Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Glemt bort hele tråden jeg. Har du fortsatt listene rundt vindu og dører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå