Lillegutt666 Skrevet April 7, 2014 Skrevet April 7, 2014 Kjøpte meg en 2005 740d (E65) for noen dager siden. Holdt på å få hakeslipp når jeg kontaktet Sulland for pris på hengerfeste. 23 000,- ferdig montert. Enda jeg ikke bestilte det i gull. Noen som vet hvor man får tak i hengerfeste og ledningsett til en normal pris? Sulland forlangte 13 000,- bare for festet.
Otis Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Koed er billigere. Men det er et tysk firma som selger veldig mye billigere.
Odd-M Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Utrolig hva man finner på google: http://www.rameder.eu/en/towing-hitch/bmw-7-e65--e66.html Uansett så er det litt arbeid med å montere. Enkel kobling med "strømtjuver", eller i beste fall reléstyring, på et baklys som man gjorde før fungerer ikke på disse bilene. Det påstås å være en egen modul som styrer dette. På min E61 får jeg i alle fall beskjed om hvilken pære som ikke virker på hengeren. Stabilitetsprogrammet endrer modus når jeg kobler til kontakten bak, parkeringssensoren bak kobles ut osv. Om det er som jeg har hørt må deler av interiøret demonteres for å strekke kabler frem i bilen. Vil anta det er likt på E65 siden de deler teknologi.
Lillegutt666 Skrevet April 8, 2014 Forfatter Skrevet April 8, 2014 Takker for svar! Kjøpte på Koed. Kom på 8000,- med kabelsett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå