sstil Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Noen som har ettermontert Cic med Dab, altså ugaven med "grønn" utgang bak, F10 f11 eller tilsvarende modeller? Hvilken antenne bruker man, og hvor legger man antennen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sstil Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 til info har jeg innstalert Cic High. (Proffesional) med 100% funksjonalitet. Det er faktisk lettere enn jeg kunne forestille meg. Ikke lett å finne riktig info man trenger, da de fleste bare sier at det går fint. Men få som utfører, og forteller hvordan det gjøres. Jeg monterte selv, codet og aktiviserte navigasjonen over nett med en kar som jeg fikk kontakt med. .... moro å være med på. Greit å kjenne bilen sin godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sstil Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 ble uten dab, da disse var vanskelig å få tak i til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Flott at du fikk det til. Du har rett i at dette er "skremmende" enkelt. Nå har riktignok jeg bare erfaring med "e-biler", men ser ikke for meg at det er noe værre på en "F-bil". sstil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sstil Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 Det er vist spesielt vanskelig i f11 og f10 når det kommer til kodingen. Og er også den eneste bilen man ikke får emolator til. Men nå ser det ut til at de har kommer langt også ettermontering av NTB systemet... Flott at du fikk det til. Du har rett i at dette er "skremmende" enkelt. Nå har riktignok jeg bare erfaring med "e-biler", men ser ikke for meg at det er noe værre på en "F-bil". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Det er et retrofit kit for dab+ men det krever at du bytter enhet hos BMW så vidt jeg vet. Og må altiviseres med kode. Se side i link realoem.com/bmw/showparts.do?model=PN35&mospid=51029&btnr=65_2388&hg=65&fg=95&hl=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sstil Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2014 noen som har prøvd å ettermontere denne modulen? Fant til min bil Retrofit DAB+Part number: 65502310288 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Det er ikke en modul, men en ny CIC-enhet med mulighet for DAB+. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrester Skrevet Oktober 13, 2016 Share Skrevet Oktober 13, 2016 (endret) On 29.5.2014 at 22.54, sstil skrev: til info har jeg innstalert Cic High. (Proffesional) med 100% funksjonalitet. Det er faktisk lettere enn jeg kunne forestille meg. Ikke lett å finne riktig info man trenger, da de fleste bare sier at det går fint. Men få som utfører, og forteller hvordan det gjøres. Jeg monterte selv, codet og aktiviserte navigasjonen over nett med en kar som jeg fikk kontakt med. .... moro å være med på. Greit å kjenne bilen sin godt Heisann du har ikke tilfeldigvis noe info om denne "karen" som hjalp deg med dette? Endret Oktober 14, 2016 av Chrester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå