Gå til innhold

Cic ettermontering med Dab+ F10 f11

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

til info har jeg innstalert Cic High. (Proffesional) med 100% funksjonalitet. 

Det er faktisk lettere enn jeg kunne forestille meg.

Ikke lett å finne riktig info man trenger, da de fleste bare sier at det går fint. Men få som utfører, og forteller hvordan det gjøres.

Jeg monterte selv, codet og aktiviserte navigasjonen over nett med en kar som jeg fikk kontakt med. .... moro å være med på.

Greit å kjenne bilen sin godt  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du fikk det til. :)

Du har rett i at dette er "skremmende" enkelt. Nå har riktignok jeg bare erfaring med "e-biler", men ser ikke for meg at det er noe værre på en "F-bil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Det er vist spesielt vanskelig i f11 og f10 når det kommer til kodingen. Og er også den eneste bilen man ikke får emolator til.

Men nå ser det ut til at de har kommer langt også ettermontering av NTB systemet...

Flott at du fikk det til. :)

Du har rett i at dette er "skremmende" enkelt. Nå har riktignok jeg bare erfaring med "e-biler", men ser ikke for meg at det er noe værre på en "F-bil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et retrofit kit for dab+ men det krever at du bytter enhet hos BMW så vidt jeg vet. Og må altiviseres med kode. Se side i link

realoem.com/bmw/showparts.do?model=PN35&mospid=51029&btnr=65_2388&hg=65&fg=95&hl=15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 years later...

On 29.5.2014 at 22.54, sstil skrev:

til info har jeg innstalert Cic High. (Proffesional) med 100% funksjonalitet. 

Det er faktisk lettere enn jeg kunne forestille meg.

Ikke lett å finne riktig info man trenger, da de fleste bare sier at det går fint. Men få som utfører, og forteller hvordan det gjøres.

Jeg monterte selv, codet og aktiviserte navigasjonen over nett med en kar som jeg fikk kontakt med. .... moro å være med på.

Greit å kjenne bilen sin godt  :)

Heisann du har ikke tilfeldigvis noe info om denne "karen" som hjalp deg med dette? :-) 

Endret av Chrester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...