Joatle Skrevet April 11, 2014 Skrevet April 11, 2014 Hei Jeg kjøpte meg en sånn Autoglym AC Sanitizer ting her om dagen og så lurte jeg bare på hvor luftinntaket ligger inni bilen når man "resirkulerer" luften i bilen?Man må jo sette denne boksen til å blåse sånn ca mot det innsuget Takker på forhånd for alle svar
bjalle Skrevet April 11, 2014 Skrevet April 11, 2014 På e39 må kullfilterene i motorrommet fjernes og det sprayes inn den veien meg vifta på fullt og resirk knappen på ,etterpå skal det virke en havtimes tid med allt avslått,vet dessverre ikke hvor kupefilter sitter på e91 men skal sikkert være samme fremgangsmåte,spraye inn bak kupefilter.
bjalle Skrevet April 11, 2014 Skrevet April 11, 2014 Søk på Google Bmw e91 ac clean så får du opp you tube video med fremgangsmåte.
quandt1960 Skrevet April 12, 2014 Skrevet April 12, 2014 Usikker men på oljeservice fikser BMW dette for knapt en hundre spenn!
Reef89 Skrevet April 12, 2014 Skrevet April 12, 2014 Micro filteret på E90/91 sitter i motorrom. Nedenfor frontrute og vindusvikere.
Joatle Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Skrevet Juni 12, 2014 Oi jeg glemte visst denne helt bort Takker til bjalle Kullfilter er byttet, så det var ikke det som stinket opp bilen, derfor jeg ville kjøre en rens på systemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå