M|Fjeld Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 Nei bilen er ikke så bra teknisk som annonsen og selger påsto.. Menmen På vei for å hente girkasse nå, så da ordner det seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 En liten oppdatering med noen bilder de siste månedene Midten av Juli Tatt forrige helg, skulle montere vinterhjul men viste seg at ene dekket var flatt. Kjører nå med sommerdekk foran, ble veldig leken denne bilen nå! Bilde tatt på lørdag kveld. 2,5" rør fra katalysator, gjennom en biltema mellompotte og tilslutt en moose endestuss som jeg fikk av brodern. Har tidligere kjøtt rør rakt ut, har ikke giddet å fikse. Men var flott å få rompa på plass. Er veldig fornøyd med lyden! Dyp og snærrende sekser, slik den skal være Bare få byttet ut biltemapotta med ekte vare så er vi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 22, 2014 Forfatter Share Skrevet November 22, 2014 Liten oppdatering! Bilen har fått nye vinterhjul! 8x17 et35 foran og 9x17 et43 bak Ga bilen et sårt tiltrengt løft! Fikk også kliss ny firmabil på fredag med 580hk og 3000nm[emoji41] Mariuskv og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Hei. Vært stille her den siste tiden, mye pga ny jobb og lange arbeidsdager. Og påfølgende av det gikk utover vedlikehold av bilen som forfalt litt og litt iløpet av høsten/vinteren. Eu-kontrollen gikk ut i Oktober og bilen ble avskiltet av svv i februar, og har stått siden. Men for et par uker siden mistet jeg førerkortet og tok ut ferie og permisjon frem til førerkortet kommer tilbake, og da begynte jeg å jobbe litt med bilen for å få den i stand. Deler som har blitt byttet er følgende: - Komplett håndbrekk begge sider - Ny frontrute - Ny difforing - Ny diff med annen utveksling (Fra 3.64 til 2.93. Helt annen bil og kjøre!) - Nye parklyspærer - Justering av lyshøyde på xenon lyktene - Originalt eksosanlegg - Nye sommerdekk rundt om - Montert original luftfilterboks - Hjulstillingskontroll Så var det og ture innom Risløkka idag[emoji14] Ble godkjent[emoji3] Deretter fikk bilen seg en vårvask og står nå på verksted for eu-kontroll så jeg får henta ut skiltene imorgen igjen[emoji7] Planen med denne bilen var å handle S54 denne måneden og starte ombygging, men siden lappen røyk og den interessen falt litt bort er det satt på vent til høsten. Nå skal det handles lastebil så jeg kan begynne for meg selv[emoji41] Over og ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Kjøpe lastebil? har ikke vurdert leasing? Kjøpe gamle biler som den på bildet kan fort bli et utgiftshelvette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Den skal leases, så kjøper ikke bilen. Nesten alt nytt fra 2012-2015 så bilen er i god stand. Ikke vil jeg ha nyere enn euro 5 heller. Skulle helst hatt en 164 580, men vanskelig å få tak i i den kombinasjonen jeg er ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 JEG SKAL SITTE PÅ!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå