alner Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Beklager at jeg er litt direkte men fyfaen så stygt det ble. He, he. Sånn er det å være kunstner vet du, den skal provosere men denne trenden er nok ganske ny, men vent noen måneder..., kanskje det ble litt bedre med bbs felgene tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Bbs felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Jeg tror det hadde sett bedre ut om du hadde fortsatt slik du har gjort det foran med en tynn blå stripe helt nederst på skjørtene. Foran så det jo igrunn greit ut etter min mening, men fra siden ser det ut som maskeringstape slik som Thundercoil nevnte (jeg trodde det samme selv først, helt til jeg så bilde forfra). alner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Jo, kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Fysj det der ser heilt grusomt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Itt mindre blått, pluss csl luke. Beklager dårig bIlde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå