Gå til innhold

bmw 120d performance. Bilder av felgene på.

Share

Anbefalte innlegg

Jeg har 50mm foran uten problem, men så var det heller aldri noe særlig ned snø sist vinter.

Dere er heldig med det.. I oslo kan jeg si med en gang at det er andre forhold.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri tatt nedi noe sted, selv ikke her:

Det er såpass kort overheng foran, at det skal mye til for at det tar nedi. Det eneste stedet er utforbi huset her, der tar skvettlappene(?) som er foran fremhjulene nedi om jeg rygger ut, men det gjorde de før også (bare i mindre grad...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kul bil :) er en til hvit 1serie med samme felgene på bimmers her :) blir ganske kult.. men han har den en god del lavere enn du har da :)

hva syntes du om Performance stolene? jeg syntes egentlig jeg sitter litt høyt.. :/

eller så er det en sinnsyk kul bil..

BTW jeg har kjørt senket bil i alle år og aldri hvert noe problem på vinteren :)

(oslo området)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Ja, har sett den andre hvite med 3sdm felgene:)

Når det gjelder performance stolene, så er eg fornøyd med di. Eg er rundt 180 men syns ikk eg sitter så altfor høyt. Einaste som "plager" meg er at eg sitter egentlig ikk såå godt fast som i m sport stolene der du kan justere sidene med luft puter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Litt som skjer

Bilen blei levert til senking idag og seff med min flaks så var topp lagere ødelagt så måtte bestilles. Får dele imåro, så da blir bilen ferdig. Har heldigvis garanti på bilen, så slepper å betale for topp lagere. Avbestilte også 3sdm felgene da det er så forferdelig lang leverings tid. Carbon emblemene er også montert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...