awt Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Eneste forskjell på vinter og sommer på vestlandet er om veiene er våte eller "tørre". bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Alt1. Chippe og satse på at eg klare å brøyte meg fram Alt2. Billig vinter bil Alt3. Ta av performance splittere Men 2cm lavare utgjør vel ikk såå stor forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Jeg har 50mm foran uten problem, men så var det heller aldri noe særlig ned snø sist vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Jeg har 50mm foran uten problem, men så var det heller aldri noe særlig ned snø sist vinter. Dere er heldig med det.. I oslo kan jeg si med en gang at det er andre forhold.. haha awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Awt. Åssen er det med p-hus, og ferjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Aldri tatt nedi noe sted, selv ikke her: Det er såpass kort overheng foran, at det skal mye til for at det tar nedi. Det eneste stedet er utforbi huset her, der tar skvettlappene(?) som er foran fremhjulene nedi om jeg rygger ut, men det gjorde de før også (bare i mindre grad...). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 Fekk også bestilt carbon emblemer til panser og bakluke, samt ein carbon hai finne dummy. Venter på svar fra Lamin-X for å se om det også blir gul film på frontlykter, ka tror folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 kul bil er en til hvit 1serie med samme felgene på bimmers her blir ganske kult.. men han har den en god del lavere enn du har da hva syntes du om Performance stolene? jeg syntes egentlig jeg sitter litt høyt.. :/ eller så er det en sinnsyk kul bil.. BTW jeg har kjørt senket bil i alle år og aldri hvert noe problem på vinteren (oslo området) b0rgund og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 Tusen takk! Ja, har sett den andre hvite med 3sdm felgene:) Når det gjelder performance stolene, så er eg fornøyd med di. Eg er rundt 180 men syns ikk eg sitter så altfor høyt. Einaste som "plager" meg er at eg sitter egentlig ikk såå godt fast som i m sport stolene der du kan justere sidene med luft puter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 ja det har jeg også merket.. jeg er 190 så sitter litt høyt.. og man sitter ikke så godt som man skulle tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 Må være godt brei rundt skuldrene skal du sitte godt fast. Men di ser jækla bra ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2014 Litt som skjer Bilen blei levert til senking idag og seff med min flaks så var topp lagere ødelagt så måtte bestilles. Får dele imåro, så da blir bilen ferdig. Har heldigvis garanti på bilen, så slepper å betale for topp lagere. Avbestilte også 3sdm felgene da det er så forferdelig lang leverings tid. Carbon emblemene er også montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2014 Veldig fornøyd med høgda framme, men håper at det setter seg meir bak da det er for høgt:< Fleire bilder kommer til helga når eg for vasket bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2014 Nye bilder! HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Så ut som om høyden ble ganske grei der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå