Merrushe Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Skal få tatt bilde i morgen, men jeg har oppdaget at lakken har sprukket litt inni bensinluken rundt innstikket til tanken - får skrapt av litt lakk og det virker ganske tørt under, men er litt ruglete lakk rundt tankinnstikket inni lokket… Hva er det fornuftig å gjøre her? Jeg driter litt i utseendet men vil gjerne forhindre at det blir verre…. pusse ned alt og lakke på nytt? Noen verksteder som spesialiserer seg på det? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Det som er med rust er at du må få fjernet alt før du lakkerer, ellers dukker det garantert opp igjen. Så drill med stålbørste er jo en mulighet, også punktblåse det som evt ligger så dypt at du ikke kommer til med stålbørsten. Deretter 2k epoxy grunning og deretter lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Vet du om noen som gjør dette for en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 kan være greit å nevne hvor i landet du bor ikke dumt å legge ut ett bilde heller : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Oslo Skal få tatt bilde senere. Har kjøpt sånn lakkstift-sett nå - men om det er noen her inne i området som har litt kompetanse på dette her betaler jeg gjerne litt for å få gjort det riktig Er ikke store jobben tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå