Fyril Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Hei og hopp godtfolk.Jeg kjører nå på EBC skiver og bluestuff klosser. Er kjempefornøyd med dem. Men de koster jo noen kroner.En kompis nevnte bremser fra Brakelab. Noen som har vært borte i dem?De er sykt billige. Vi snakker 1200,- for slissa og ventilerte skiver og keramiske klosser forran. Mot EBC sine 4000,-Er det noen av dere som har noen erfaring med dette merket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Hei og hopp godtfolk. Jeg kjører nå på EBC skiver og bluestuff klosser. Er kjempefornøyd med dem. Men de koster jo noen kroner. En kompis nevnte bremser fra Brakelab. Noen som har vært borte i dem? De er sykt billige. Vi snakker 1200,- for slissa og ventilerte skiver og keramiske klosser forran. Mot EBC sine 4000,- Er det noen av dere som har noen erfaring med dette merket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Det kommer vel en frakt på dette på 1000kr i tillegg, hvist du ikke skal ha det sendt med båt. Vi snakker vel her om usa? Har selv bestilt slike men ikke til en BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Har ikke sjekka frakta. Så mulig de skor seg på latterlig dyr frakt. Men om de tar 1000 i frakt er de fortsatt bare litt over halve prisen til ebc Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 +fortollingsgebyr + mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Lag deg en adresse hos JetCarrier så tar de seg av både frakt og fortolling. Veldig enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Akkurat som alle andre speditører gjør? Du må jo naturligvis like fult betale for det, og da er det ikke sikkert det er så mye billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Hvis frakta er på 1000,- og pakka blir stoppet og moms må betales så er det fortsatt 30% billigere enn Ebc.Men prisen for bare delene er 1/4 av hva ebc koster. Er kvaliteten deretter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Frakt + toll og andre utgifter kommer på rundt 1000 kr med JetCarrier. Da er det levert hjem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Da er skivene mine annkommet norge og er ferdig fortollet. Dette er borra og slissa skiver. Den totale prisen for skiver m/keramiske klosser levert hjem kom på bra nøyaktig 2000 kr. Da ordna JetCarrier alt med frakt og det hele. 2 helt ordinere skiver med klosser her hjemme hadde kommet på 1750 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Ja da er det ganske nøyaktig halve prisen til ebc. Innbiller meg jeg betalte 4000 sist. Bare forran. Så hadde blitt mer for bak i tillegg. Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå