Gå til innhold

Ventilhetteterninger selges!


Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Ai, irriterende. Har alle farger bortsett fra røde. Tenkte bestille flere, men jeg kan ikke love når jeg evt har røde her igjen. Har jo oransje, men de blir litt lysere igjen.

Da blir det oransje da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ventilene idag i postkassa! Meget fornøyd! :D takk for hyggelig handel! :D

 

Looking great! :D Også så rene felger da gitt! Kjempeartig med bilder!

 

Da blir det oransje da ;)

 

Haha, er du heelt sikker? Jeg tror du vil bli fornøyd, hvis du derimot ikke liker dem kan jeg gi deg opsjon på 50% refund + at du får beholde terninger! Har ikke samvittighet til annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Looking great! :D Også så rene felger da gitt! Kjempeartig med bilder!

Haha, er du heelt sikker? Jeg tror du vil bli fornøyd, hvis du derimot ikke liker dem kan jeg gi deg opsjon på 50% refund + at du får beholde terninger! Har ikke samvittighet til annet :)

Hehe, sikker jeg! Bare send det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dette var neimen ikke lett!

 

Vanskelig å få med bilen/terningene i samme bilde. De har en tendens til å bli litt.. Små :P

 

Uansett..

 

DSC_0211_zpswfcyeore.jpg

 

DSC_0207_zpsgjmsbrdi.jpg

 

DSC_0202_zpsvlax4gmp.jpg

 

DSC_0196_zpsdllbunvf.jpg

 

DSC_0197_zpszjzbh12h.jpg

Veldig veldig veldig flaut å legge ut så dårlige bilder, men en ser ihvertfall at de er.. Gule.. Såvidt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, la akkurat til 2 ekstra bilder.

Hmm, vanskelig da.. Du har jo allerede fargefokuset på bremser, litt teit å hive inn en helt ny farge på terninger evt. Sånn uten at jeg er ekspert på emnet. Blir fort litt fargekart om en hiver på'n lilla terninger f.eks :P Spørs jo hva stilen din er, jeg elsker farger og hadde sikkert valgt en litt sprø farge :D

Mtp mørkt senter kunne det jo vært kult med smoked terninger, da blir de en detalje få legger merke til,. Litt tøft det og.

Nei, jeg vet neimen ikke. Driver med en ny bestilling, tenker ta med litt flere varianter denne gangen. Helt vanlige hvite med svarte prikker f.eks, det er jo igrunn litt badass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...