Gå til innhold

Ventilhetteterninger selges!


Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg spurte og fikk en slags midlertidig tillatelse, derfor er jeg tilbake med terningene mine etter en jevn strøm med henvendelser via pm det siste året :)

 

Får følgende farger iløpet av neste uke: Grønn, rød, gul, oransje, blå, lilla, turkis, aqua, smoked.

Funderer på å dele opp noen sett slik at folk evt kan få 4 forskjellige farger, tar gjerne imot forslag til hvilke farger folk evt vil ha.

Terningene tåler salt og alskens, mine er like fine etter 2år. Dette er ikke noe masseprodusert vare, disse lages av èn mann på hobbybasis.

 

Pris 140,- settet. Trooor frakt kommer på 15,-. Undersøker dette nærmere over helga.

 

Her er noen farger avbildet:

 

IMG_0087.jpg

 

IMG_0095.jpg

 

 

 

Send PM ved interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, sent svar!

Har dessverre ikke noe bilde før jeg får dem, første gang denne karen lager denne varianten:) Tenkte det kunne være litt fint for folk som vil ting litt mer diskrete  ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei! Har bestilt flere sett smoked nå, de ble mer populære enn jeg hadde regnet med. Venter enda på tollen, pakka venter på inspeksjon. Fant forøvrig 2 sett terninger her i stad, grønne og turkise. Hvis noen vil ha, send meg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje dumt, ikkje dumt! Du får komme med et fargeønske, har som sagt grønn/turkis her nå. Resten skal være her sånn ca når som helst :)

Lenge sia sist forresten, bare trucking om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Nei, ikke fått de enda..  [-(  [-o<

 

Prøver å finne ut hvor de egentlig er akkurat nå, USPS har tydeligvis en interntracking?! som jeg ikke har tilgang til. 

 

Røde høres bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...