ZhilleN Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 For og være helt ærlig så syntes jeg ikke den bilen kler de felga, men ble 100 ganger bedre med koksgrå enn oransje.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 For og være helt ærlig så syntes jeg ikke den bilen kler de felga, men ble 100 ganger bedre med koksgrå enn oransje.... er enig med deg i at de ikke er de peneste felgene til bilen, men var de som fulgte med Kunne tenkt meg noe ala Beyern Mesh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 FIkk en kompis til å lage carbon på speilene, takrailen og oppå bagasjeluka. syns ikke det ble så værst, men felgene må bli mørkere daForresten hvordan laster dere opp bildene deres? for alle mine bilder uansett størrelse på original fila blir dramatisk skalert ned når jeg legger dem til som vedlegg, med mindre original fila må være 7-10mb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Vinteren vil liksom ikke slippe taket her oppi nord...Så her er noen stemnings bilder Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 For de som ikke var på Nord Norges største BMW treff, Nordic Bimmers 13sept, så har jeg klappet i sammen en kjapp liten teaser Var litt over 100biler som deltok på utstilling og godt over 200personer totalt Se video (youtube)(har hendt noe rart når jeg lastet opp filmen til youtube, så noen klipp er litt "ustabile" For flere flotte bilder fra treffet, sjekk ut Eirik Aadde Photography på facebook Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Gode og dårlige nyheter til tross av Lite aktivitet om dagene, da jeg har hatt altfor mye jobb samt nytt leketøy Nettopp bestilt pakke fra koed, neppe noe greier som folk her inne liker Dårlige nyhetene er at veiene her oppi nord er så dårlig at halvparten kunne vært nok, ene M-felgen min må takke for seg etter å ha vært i et hull på E6.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Uffda!! Får du det erstattet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Flott farge på bilen! blir nok 10 ganger penere når du får på ny fanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå