Kev523i Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Jess.. en stund siden jeg har vært innom her, men får prøve og følge opp med bilder å div framover. På tunet har jeg nå en E39 520IAT M look 2000 mod med 170.000 på tellern.. Bilen har en liten historie, importert i 2004, levde et stille liv i Kristiansand til 2010/2011... deretter langkjørt hver sommer til Frankrike av forige eier et par ganger, bosatt i Strømmen.. forige eier fikk bilen lakkert under pimp my ride programmet, lakkerer talsmann for Hells angels i Norge Rune Olsgaard å da derffor knæsh røde felger... Lovlig å si sin mening om de felgene.. jo mer negativitet jo fortere får jeg kjøpt nye felger!!!! Jess.. så var det min tur til å ha bilen, jeg bruker den svært sjeldent da jeg er yrkessjåfør, så bilen er en kose bil for meg.. Litt om bilen.. Ganske strøken, M fangere, stort sett meste av utstyr som Innfelbare m speil, M ratt, xenon angel eyes, PDC bak osv .. det vanlige ustyret bortsett fra noe jeg har liggendes.. knæsh ny avin spiller liggendes med alt av utstyr på + rygge kamera som blir montert fortløpende bare tia strekker til noe som er vanskelig som yrkessjåfør. Det jeg har gjort med bilen så langt er å bytte lyktene til angel ayes, gulfilm på spredere, led skiltlys, fikk no greier fra schmiedmann å kasta på bilen.. emblemer, matte sett og alu pedal sett.. reiv ut orginal spiller å improviserte med å kaste inn en pioner spiller med bloototh osv da jeg ikke hadde fått avin spilleren som jeg skal montere forløpende sammen med takvinge og nye led baklykter (sota). jess.. noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Veldig fin bil. Kunne gjerne tenkt meg en sånn Hiv gjerne ut flere bilder. Det JEG ville gjort er orginale facelift baklykter og vanlige BMW merker. Felgene ser jo forsåvidt fine ut utenom fargen. Ville lakkert de i vanlig sølv eller gjerne gun metal grey. Tror det hadde vært nice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Fin bil, og blir enda bedre med planene dine følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kev523i Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Tommy H Takker, flere bilder kommer etterhvert Tenkte lenge på facelift baklykter.. men en viss kjærlighet for LED lyktene tok overhånd. Vanlig Bmw merker kommer helt klart, da med en liten vri.. prøve carbon look.. ser ikke helt bra ut med Schmiedmann merkene, heller ikke så glad i Schmiedmann da leveringstid vistnokk ikke er så nøye der... Felgene er fine dem.. men, har fått følelse for Zito WP111 felgene, passer bra på bmw.. spesielt i 19'' størrelse Får se etterhvert hoho Bimmer Fan Takker ja! Mange planer.. de er ikke så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Veldig fin bil. Kunne gjerne tenkt meg en sånn Hiv gjerne ut flere bilder. Det JEG ville gjort er orginale facelift baklykter og vanlige BMW merker. Felgene ser jo forsåvidt fine ut utenom fargen. Ville lakkert de i vanlig sølv eller gjerne gun metal grey. Tror det hadde vært nice. +1 Og hvite lys foran hadde gjort virkelig prikken over i en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Fin e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kev523i Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Mossing 92 Takker Gjennomført litt flere planer da.. Montert Led baklykter og ny speller Led baklyktene lagde ennå litt mer arbeid da jeg trenger motstand da kun to parklys virker.. men i alt, syntes de er fine på bilen Gjennstår rygge kamera og takvinge bak.. prøve å få sendt takvinge til lakkerer om ikke alt for lenge til, så får en prøve å vurdere litt senk... noen tips til bra og ikke alt for dyrt senke sett til touring uten nivå bak ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kev523i Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Litt oppdateringer siden sist Montert carbon leppe foran og plastidippa listene rundt vinduene, genialt produkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Er det sånn på listene rundt vindene at en slags gummipakning fra døra ligger inntil listene som går over vinduene ? Litt vanskelig å forklare, men...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kev523i Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Går en gummilist over listene på dørene ja.. bare klemt på selve listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Går en gummilist over listene på dørene ja.. bare klemt på selve listene Hvordan plastidippet du her?? Har prøvd flere ganger men blir jævlig dårlig akkurat i overgangen fra lista til gummilista.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Pen bil ikke fan av felgene hvis det hjelper følger med videre Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kev523i Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Bimmer fan, Jeg tokk av listene Gadd ikke drive å maskere å herje.. Eneste som var noe slit å ta av var listene på dørene under vinduet.. tokk i for hardt og da bøyde listene seg, om og ikke være alt for hard hendt Freakshow, Takker hehe, det med felgene varmer, for da er jeg ikke alene om å syntes de er litt fæle.. blir en runde plastidip på de også til jeg har fått skaffa noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Bimmer fan, Jeg tokk av listene Gadd ikke drive å maskere å herje.. Eneste som var noe slit å ta av var listene på dørene under vinduet.. tokk i for hardt og da bøyde listene seg, om og ikke være alt for hard hendt Freakshow, Takker hehe, det med felgene varmer, for da er jeg ikke alene om å syntes de er litt fæle.. blir en runde plastidip på de også til jeg har fått skaffa noe annet Okei, takk, da får jeg vel prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kev523i Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 Litt nytt igjen.. nye felger, GS evolution 3 med 235 19'' foran og 265 bak + skvett lapper foran, sparer for mye smuss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå