Gå til innhold

Min E39 520IAT med M Look.

Share

Anbefalte innlegg

Jess.. en stund siden jeg har vært innom her, men får prøve og følge opp med bilder å div framover. På tunet har jeg nå en E39 520IAT M look 2000 mod med 170.000 på tellern.. Bilen har en liten historie, importert i 2004, levde et stille liv i Kristiansand til 2010/2011... deretter langkjørt hver sommer til Frankrike av forige eier et par ganger, bosatt i Strømmen.. forige eier fikk bilen lakkert under pimp my ride programmet, lakkerer talsmann for Hells angels i Norge Rune Olsgaard å da derffor knæsh røde felger...  Lovlig å si sin mening om de felgene.. jo mer negativitet jo fortere får jeg kjøpt nye felger!!!!

Jess.. så var det min tur til å ha bilen, jeg bruker den svært sjeldent da jeg er yrkessjåfør, så bilen er en kose bil for meg..

Litt om bilen.. Ganske strøken, M fangere, stort sett meste av utstyr som Innfelbare m speil, M ratt, xenon angel eyes, PDC bak osv .. det vanlige ustyret bortsett fra noe jeg har liggendes.. knæsh ny avin spiller liggendes med alt av utstyr på + rygge kamera som blir montert fortløpende bare tia strekker til noe som er vanskelig som yrkessjåfør. Det jeg har gjort med bilen så langt er å bytte lyktene til angel ayes, gulfilm på spredere, led skiltlys, fikk no greier fra schmiedmann å kasta på bilen.. emblemer, matte sett og alu pedal sett.. reiv ut orginal spiller å improviserte med å kaste inn en pioner spiller med bloototh osv da jeg ikke hadde fått avin spilleren som jeg skal montere forløpende sammen med takvinge og nye led baklykter (sota). jess.. noen bilder \:D/ 

015-BorderMaker-1.jpg

013-BorderMaker-1.jpg

017-BorderMaker-1.jpg

038-BorderMaker.jpg

040-BorderMaker.jpg

033-BorderMaker.jpg

001-BorderMaker-1.jpg

045-BorderMaker.jpg

052-BorderMaker.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil. Kunne gjerne tenkt meg en sånn :-) Hiv gjerne ut flere bilder.

Det JEG ville gjort er orginale facelift baklykter og vanlige BMW merker. Felgene ser jo forsåvidt fine ut utenom fargen. Ville lakkert de i vanlig sølv eller gjerne gun metal grey. Tror det hadde vært nice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy H

Takker, flere bilder kommer etterhvert :) Tenkte lenge på facelift baklykter.. men en viss kjærlighet for LED lyktene tok overhånd. Vanlig Bmw merker kommer helt klart, da med en liten vri.. prøve carbon look.. ser ikke helt bra ut med Schmiedmann merkene, heller ikke så glad i Schmiedmann da leveringstid vistnokk ikke er så nøye der...

Felgene er fine dem.. men, har fått følelse for Zito WP111 felgene, passer bra på bmw.. spesielt i 19'' størrelse \:D/ Får se etterhvert hoho

Bimmer Fan

Takker ja! :) Mange planer.. de er ikke så langt unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil. Kunne gjerne tenkt meg en sånn :smile: Hiv gjerne ut flere bilder.

Det JEG ville gjort er orginale facelift baklykter og vanlige BMW merker. Felgene ser jo forsåvidt fine ut utenom fargen. Ville lakkert de i vanlig sølv eller gjerne gun metal grey. Tror det hadde vært nice.

+1 :)

Og hvite lys foran hadde gjort virkelig prikken over i en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mossing 92 Takker :headbang:

Gjennomført litt flere planer da.. Montert Led baklykter og ny speller :bounce: Led baklyktene lagde ennå litt mer arbeid da jeg trenger motstand da kun to parklys virker.. men i alt, syntes de er fine på bilen \:D/ Gjennstår rygge kamera og takvinge bak.. prøve å få sendt takvinge til lakkerer om ikke alt for lenge til, så får en prøve å vurdere litt senk... noen tips til bra og ikke alt for dyrt senke sett til touring uten nivå bak ??

10302059_631181666963265_251334212506613

10314013_631181883629910_278752586047722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Bimmer fan,

Jeg tokk av listene ;) Gadd ikke drive å maskere å herje.. Eneste som var noe slit å ta av var listene på dørene under vinduet.. tokk i for hardt og da bøyde listene seg, om og ikke være alt for hard hendt :)

Freakshow,

Takker :) hehe, det med felgene varmer, for da er jeg ikke alene om å syntes de er litt fæle.. blir en runde plastidip på de også til jeg har fått skaffa noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimmer fan,

Jeg tokk av listene ;) Gadd ikke drive å maskere å herje.. Eneste som var noe slit å ta av var listene på dørene under vinduet.. tokk i for hardt og da bøyde listene seg, om og ikke være alt for hard hendt :)

Freakshow,

Takker :) hehe, det med felgene varmer, for da er jeg ikke alene om å syntes de er litt fæle.. blir en runde plastidip på de også til jeg har fått skaffa noe annet :)

Okei, takk, da får jeg vel prøve det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...