Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å skal kjøpe nye dekk til bila. Dekkdimensjonen min er 205/55-16.

Prismessig har jeg inntrykket av at "premiumdekk" vil koste rundt 4000-4500 ut i fra priser jeg har funnet på nett (Lagt om på bil). Men vil det være noe pruterom på disse prisene. Prisstrukturen på bildekk har vel alltid vært litt forvirrende, med høye listepriser og mange forskjellige rabatter, og jeg vet ikke om det er normalt å forvente rabatt på prisene man finner på nett?

Det bor nok en litt sunnmøring i meg, for jeg ønsker ikke å betale for mye:)

Skrevet

Takk for svar.

Sjekka i utgangspunktet kun på byttdekk.com og prisen for omlegg hos deres verkstedpartner nærmest meg (på og av bil) var 1300,-

Pris for conti Premiumcontact5 ville dermed blitt 4000,- mot 4300 på Dekkmann (med NAF rabatt). Kanskj kjøpe ikke nok besparelse med tanke på at et kjøp på dekkmann er en del enklere.

Ser at jeg fort kan spare noen kroner til ved å bruke dekkonline og deres partnere, da de var litt billigere på omlegging.

Johsbjerke hadde jo veldig gode priser, men blir dessverre litt langt unna da jeg bor i Trondhei,

Skrevet

Veldig mye å spare på dekkonline hvis du ikke absolutt skal ha Premium dekk og sammenligner litt priser,mange dekkfirmaer overpriser de litt billigere dekkene,glem verkstedpartner og finn pris selv,noen tar 600 andre 1300.Sjekk gule sider og ring så kan du sikker finne billigere i Trondheim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...