Papperboy Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Er en på forumet her aom selger splittere men vet ikke om det finnes leppe til den fangeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Fant splittere på både GS og Schmiedmann, men synes ikke det er så pent som hel leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 finner vel noe på ebay også.... Limbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Da har jeg funnet front spoiler Må sendes fra England, men ser utrolig bra ut syns jeg. Er ikke sikker på om jeg skal lakkere i bilens farge eller foliere i carbon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Den var faktisk ganske kul.. løfta m-tech fangeren mange hakk.. synes den er litt tam orginalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Ja, den var ser utrolig bra ut MEN fikk pris fra England i dag... Prisen for spoileren er £837.90 og + £80.00 for frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Oi.. sykt dyrt.. finner den sikkert billigere et annet sted.. hvor den kanskje bare er lagd av gull og ikke diamanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 3dDesign leppa det der. ALT di lager er overpriset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Men over 9000kr for en den lille biten er jo sykt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Sant det, hva med ac schnitzer sine splittere? Litt diskre, løfter fronten et hakk og ikk alle har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Fikk pris fra Polen på 950 Euro nåPrisen synker Sent fra min GT-I9300 via TapatalkAngående ac schnitzer splittere er jeg mer gira på en hel leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Spørte hvorfor dette ble så dyrt og hvilke materialer som blir brukt."Dear Kristoffer, Price product [specified by the manufacturer] is high. To this add the cost of transport from Japan to Europe. Taxation in the European Union. It all has an impact on price."Ikke akkurat så veldig spesifikt Men men, blir ikke kjøp av denne front spoileren får være på utkikk etter andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 http://mstyle.co.uk/acatalog/BMW_1_E87_E81_Exterior_Styling_Front_Bumpers.html http://www.schmiedmann.no/no/bmw-e87/1934550-nytt?produkt=511187130 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Takker for linker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Da har jeg fått montert LED i AE og tåkelys, har også fått montert frontleppe i carbon. Syns det løfta bilen mange hakk, skal få tatt noen bilder av det når det er opplett Noen som har tips til sommerfelger?Skal også bestille dobbel endestuss, men kunne egentlig tenkt meg og fått litt grommere lyd fra eksos. Noen som har noen tips på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå