BMWE39turbo Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Når bilen er driftsvarm får eg en stygg lyd på tomgang spesielt, følger også turtall såvidt eg kan høre, helt til eksosen overdøver... Kan høres ved kaldstart også men mest når den er varm.http://s1091.photobucket.com/user/520dd/media/20140423_171627.mp4.htmlmistenker med de første kjedestrammeren framme den som ligger rett under toppdekselet om eg ikkje tar feil nå..Andre forslag til ka de eventuelt kan vere?Takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Ingen som har hørt lignende før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Hmm, kan det være vanosen? M62tu sliter med gliderene til regreima men det bråker mere enn dette når ryker mener jeg. Kan jo være strammeren og da. Ville prøvd den først, det er enklest iaff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå