Anders_w Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 Noen som har gjort dette? Må ut med hattehylla osv vet jeg.. Noen tips om Hvordan?
Saltkjelen Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 Dersom bilen har komfortseter bak, trenger man ikke demontere hattehyllen. Jeg ville gjort et forsøk på å vippe ut høyttalerdekslene og sett om du kom til skruen under, selv om bilen har standardseter.
Anders_w Skrevet April 26, 2014 Forfatter Skrevet April 26, 2014 Ikke min bil ! Står dynamic xenon på hovedlampene. Usikker på seter. Er hvertfall sport framme antar jeg med justerbar pute i framkant sittepute. Det har vel ikke comfortsetene? Er mye utstyr på denne virker det som
Saltkjelen Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 Hva som står på lysene er ikke relevant for fjærbytte. Dynamic Drive er aktive stabilisatorstag og har heller ikke noe å si for dette. Det samme gjelder forsåvidt EDC, som jo sitter i demperen. Komfortseter har også justerbar lårstøtte.
Anders_w Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Skrevet Mai 6, 2014 Dette var jo ganske enkelt tok ut høyttalerne i hattehyllen og dro opp den skummatta. der kom jeg til de tre boltene på hver side Foran løsnet jeg demper i bunn, tre skruer i topp samt kula på øvre bærearm. måtte også av med ledningene/kontaktene til demperkontrollen. Takk for hjelp og veiledning
BMW89 Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Kan jeg spørre hvor du fikk tak i fjærene ? og hvor mye du senket ? og eventuelt et bilde? jeg har tenkt og gjøre det samme selv men er usikker på hvor mye og type jeg bør velge ?
BMW89 Skrevet Juni 22, 2014 Skrevet Juni 22, 2014 takker er det der 22? hvilket et og dim er det foran ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå