Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Nå har det seg slik at radioen på bilen søker og søker, men får ikke inn en eneste kanal. Har prøvd med FM-sender også, men heller ikke den får jeg inn. Jeg lurer på hva som kan være problemet? Har BMW navigation system proffesional, (slik som er på mange av e38'ene). Absolutt alt annet fungerer, kan spille av lyd med CDer, men det blir jo kjedelig i lengden :P

Noen som har hatt/ eller vet hva dette skyldes?

Skrevet

Antenne forsterker som ikke virker? Du sier du har navigasjon, da er radiomodulen bak i bilen din. Prøvd FM senderen der?

Skrevet

Antenne forsterker som ikke virker? Du sier du har navigasjon, da er radiomodulen bak i bilen din. Prøvd FM senderen der?

Får prøve det, men kan det være sikringer da? Skal se det litt an når jeg kommer hjem, ganske lei av å brenne cder :P Ka andre ting kan det være da?

Skrevet

Mulig det er egen på antenne forsterker. Men forsterker og radiomodul er samme enhet. Får brukte på ebay evt.

Skrevet

Mulig det er egen på antenne forsterker. Men forsterker og radiomodul er samme enhet. Får brukte på ebay evt.

Okei, får prøve å bytte forsterkeren da :)

Skrevet

Kan være at det er bytta dempere bak også har mekanikeren glemt å plugge inn antennekontakta igjen.. Denne sitter i en av stolpene bak, bak interiørlyset.

Skrevet

Kan være at det er bytta dempere bak også har mekanikeren glemt å plugge inn antennekontakta igjen.. Denne sitter i en av stolpene bak, bak interiørlyset.

Åja? Jeg har faktisk nylig fått på senkesett på bilen, så kan være du sier noe der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...