Gå til innhold

Svarte jobb? bytte foringer+endeledd forran int? pga eu

magzix
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! bare lurte på om det er noen som har lyst til og Bytte noen foringer og endeledd for eu på bilen.. har ikke tid eller verktøy til å bytte selv.. verksted skulle ha rundt 5-7 tusen for jobben..  jeg har foringene og endeledd til høyre forran.. snakk om 4 foringer og et endeledd høyre forran som må byttes..

slakk i bakaksel-Bakre foringer+øvre foringer    øvre som i "kuleledd" 

stor slitasje i høre endeledd

en eller annen mekaniker i vestfold som har lyst og ta jobben? og bli enige om en pris..

bor i sandefjord

Pm meg her  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke snusk viss man tar seg betalt maksimalt 2000 kr. Fullt lovlig og skattefritt

det er et HVIS ja, tror ikke noen gidder og ta på seg den jobben han beskriver for 2000 lapper eller mindre, kansje hvis man er skikkelig pengelens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke snusk viss man tar seg betalt maksimalt 2000 kr. Fullt lovlig og skattefritt

Arbeid på kjøretøy kan det utbetales opptil 6000 kr for skattefritt fra person til person ved utfylling av RF-1049, såfremt "arbeidstaker" ikke driver virksomhet/firma innenfor verkstedsbransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nokk bare foringer siden endeledd må stilles in osv på verksted vel..  så vis noen har lyst og ta bakre foringer + øvre foringer, så kan vi snakke om en grei pris, fort gjort vis du har all verktøyet vil jeg jo tru..  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...