Reef89 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Takker og bukker! Sitter nå og holder på å bestille et sånt pedalsett: http://www.ebay.com/itm/171311022426. Andre planer er kanskje lys over pedalene, nye myke gulvmatter, AUX/USB tilkobling, toning av ruter og led lys i taket muligens Bare å komme med innspill på flere ting! lys under pedaler er fint. Sjekk min tråd om oppgraderinger innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Sjekket ut! Hvordan led pærer brukte du og hvordan gjøres dette trinn for trinn? Er jo virkelig en billig oppgradering både utseendemessig og funksjonsmessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Fikk idag en pakke med LED "Angel Eyes" kit. Dette måtte selvfølgelig innstalleres med en gang. Trenger også nye pærer til tåkelysene på bilen. Noen som kan anbefale noe spesielt? Bør lyse godt opp, må være i samme stil som "øynene" og bør vel være LED. Bildeserie Pærene, LED 8000k Fjerne listen før montering Skru ut alle skruene Her ligger koblingene, under lokket Man fjerner bare gammel pære og erstatter med ny Nærlys i dagslys Nærlys i mørke Parklys i dagslys Parklys i dagslys LED ringer LED ringer (Glemete å ta bilde av ringene med parklys om kvelden. Det kommer snarlig) bricks og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Hvilken sokkel er det du har i grøftelysene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Ooouuuf, nå spør du vanskelig. Kan det være HB4? Mener jeg har lest og hørt dette et sted. Hvor kan jeg evt finne ut av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 http://am-application.osram.info/publish/index_en.html Her er en stor oversikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Ooouuuf, nå spør du vanskelig. Kan det være HB4? Mener jeg har lest og hørt dette et sted. Hvor kan jeg evt finne ut av dette? Ser ut som om det er HB4 ja http://www.ebay.com/itm/2x-80w-cree-white-9006-hb4-High-Power-LED-Car-fog-running-light-bulbs12V-24V-DC-/251302377069?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a82c9f66d&vxp=mtr De i linken skal være det beste på markedet nå Har det selv, veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Det så jo meget interesant ut. Du opplever lyset som kraftig men ikke blendende? Regner vel med at det matcher fargen på ringene, skal absolutt vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Det så jo meget interesant ut. Du opplever lyset som kraftig men ikke blendende? Regner vel med at det matcher fargen på ringene, skal absolutt vurderes Oppleves som kraftig og ikke blendende ja Hvis fargen på LED AE dine er så godt som helt hvitt er det perfekt match, for disse lyser kritt hvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Jada, bildene får frem den egentlige fargen ganske godt. Den er jo hvit, så det er jo et bra tegn! Litt kjedelig at de koster over 200-lappen med tanke på toll. Oppdaterer med mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Jada, bildene får frem den egentlige fargen ganske godt. Den er jo hvit, så det er jo et bra tegn! Litt kjedelig at de koster over 200-lappen med tanke på toll. Oppdaterer med mer. Har kjøpt slike 3 ganger til 3 forskjellige biler ALDRI hatt problemer med toll hvertfall Ble bra med led i AE dine forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Har kjøpt slike 3 ganger til 3 forskjellige biler ALDRI hatt problemer med toll hvertfall Ble bra med led i AE dine forresten Nå kom jeg på noe... Det er free shipping, så den blir merka som "GIFT" da slipper du toll greiene helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Har kjøpt slike 3 ganger til 3 forskjellige biler ALDRI hatt problemer med toll hvertfall Ble bra med led i AE dine forresten Nå kom jeg på noe... Det er free shipping, så den blir merka som "GIFT" da slipper du toll greiene helt Kommer nok gjennom. Gjort det med meg og de siste gangene Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 LED tips og triks sjekk tråden min: http://bimmers.no/topic/739835-min-store-led-p%C3%A6re-tr%C3%A5d-update-skiltlys-nederst-error-free/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Fin bil og fine planer! Kjøpt e60 selv for ikke lenge siden, så holder på å oppgradere bilen her i gården og, så kan være eg stjeler noen ideer Btw, kor du kjøpte ae led pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå