Mariuskv Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Ble bra med led ja og jeg anbefaler og cree led 80w'ene i grøft, hadde det før i e39'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 LED tips og triks sjekk tråden min: http://bimmers.no/topic/739835-min-store-led-pære-tråd-update-skiltlys-nederst-error-free/ Ser vel også ut som du anbefaler 80 Watt's pærer i grøftelysene Tipper det blir disse. Men var det sånn at disse ga feilmelding? Fin bil og fine planer! Kjøpt e60 selv for ikke lenge siden, så holder på å oppgradere bilen her i gården og, så kan være eg stjeler noen ideer Btw, kor du kjøpte ae led pærer? Tusen takk Fantastisk bil, ikke sant Bare å stjele ideer, det som er morro! AE LED pærene er disse: http://www.ebay.com.au/itm/200949435276 Virker som meget god kvalitet. Ble bra med led ja og jeg anbefaler og cree led 80w'ene i grøft, hadde det før i e39'en Lener meg mot disse ja Var det sånn at de ga feilmelding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Ser vel også ut som du anbefaler 80 Watt's pærer i grøftelysene Tipper det blir disse. Men var det sånn at disse ga feilmelding? Ja disse gir feilmelding om man ikke kjøper motstand eller koder bort pæresjekken til alle: les s. 1 i LED tråden før dere bestiller LED så slipper dere å bli skuffet ved montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Jeg monterte LED skiltlys og da fikk jeg opp melding noen ganger under oppstart. Er dette samme melding som man får med grøftelysene? Isåfall, er det jo egentlig ikke et problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Hadde førerprøve idag, og bestod! 18 år i tillegg Utrolig deilig at man kan ta seg en tur i verdens beste bil når man selv ønsker Fikk også en nødvendig pakke i posten idag. Stickers med skrifta: "Hand wash only" Pakken består av to stickers, med valgfrie farger, pris 25.- inkl frakt. Tok 3 dager etter shipping så lå den i kassa. Fåes kjøpt her: http://www.ebay.co.uk/itm/281053052266 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Gratulerer med lappen!! Har oppkjøring selv på onsdag, jævlig spent kan man si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Tusen takk! Går nok bra Jeg synes hvertfall det var veldig behagelig å kjøre med sensor og jeg anbefaler oppvarmingstime før prøven Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Gratulerer med lappen då! flott bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Jeg monterte LED skiltlys og da fikk jeg opp melding noen ganger under oppstart. Er dette samme melding som man får med grøftelysene? Isåfall, er det jo egentlig ikke et problem Du får melding "Fog light right failure" Fog light left feilure" hver gang du starter bilen og vises i 20sek på minste skjerm. + at når meldingene går vekk så er den lille varseltrekanten der 24 7. (som betyr at du har feilkoder på bilen) Gratulerer med lappen btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Ja, noen som er heldig og er født forholdsvis tidlig på året Må nok vente til Oktober jeg FML Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Okei, det er jo litt kjedelig. Får man kjøpt pærer som ikke gir feilmelding da eller må det kodes? Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Ja, noen som er heldig og er født forholdsvis tidlig på året Må nok vente til Oktober jeg FML +1 Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Gratulerer med lappen då! flott bil du har Tusen takk for det! Skal bli gøy å begynne å bruke den ordentlig Ja, noen som er heldig og er født forholdsvis tidlig på året Må nok vente til Oktober jeg FMLAlt for seint mener nå jeg Bare vent, tiden flyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Tusen takk for det! Skal bli gøy å begynne å bruke den ordentlig Alt for seint mener nå jeg Bare vent, tiden flyr "Bare" 5 mnd igjen ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Hadde førerprøve idag, og bestod! 18 år i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå