NorwegianGoose Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Ble ikke feil nei Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 Noen kjappe bilder etter vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Noen som har erfaringer med motoroljeforbruk på E60 eller rekke sekser generelt? Siden jeg kjøpte bilen som var for ca 3.5 måned siden eller 5000 km har vi etterfylt 2 ganger med 1L av gangen. Dette har vi også fått varsel om inne i bilen. Er dette normalt? Veivhusventilasjonen er også sjekket av autorisert BMW mekaniker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardL Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Utrulig flott bil du har der fekk lappen forrige veke og henta bilen min i helga. Samme som deg; e60 520i titangrau 2, men ikkje like strøken da... har litt småstriper rundtom på bilen etter forrige eigar, og standar 17" 5-serie felgar. har litt planar for forbedringar men fyrsteprioritet blir å finansiere bilen. får eg spørre kor mykje du måtte ut med for bilen og kor langt den har godt? kos deg vidare med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Takk skal du ha og gratulerer med lappen og bil! Har desverre noe merker i hjørner jeg og men dette er vanskelig å unngå med en 10år gammel bil Bilen har nå gått 197.000km. Dette høres jo mye ut, men jeg har fått opplyst flere steder at denne sekseren tåler mange km til. Dette eksemplaret er også fulgt opp med jevnlige servicer i tillegg til ny girkasse for noen år siden. PM sendt angående pris og legg gjerne ut bilde av Titangrau E60'n din her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Noen kjappe bilder etter vask Nå trenger du led i grøftelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Lengter etter LED, men har ikke funnet noe løsning på koding eller montering av motstand. Vil helst ha en pære hvor jeg bare kan montere og bruke, men dette finnes vel ikke. Er vel litt kjedelig å få opp feilmeldinger hele tiden og? Kanskje bare jeg skulle gi blanke i feilmeldingene og montere uten motstand/o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Skjønner godt at det er irriterende ja personlig ville jeg ikke brydd meg noe om at det kommer opp en feilmelding på grøftelysene men......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Nei, kanskje ikke. Tenker bare at det kan være irriterende med feilmeldinger og pling hver gang jeg starter opp. Men som sagt, det er jo noe man kan leve med for et mye bedre og finere lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Nei, kanskje ikke. Tenker bare at det kan være irriterende med feilmeldinger og pling hver gang jeg starter opp. Men som sagt, det er jo noe man kan leve med for et mye bedre og finere lys Ja, blir bra når AE og grøftelys lyser "likt" samme farge (kelvin) . Eneste jeg har å pirke på på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Da må jeg få ordna det fort skjønner jeg Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Gjør det skikkelig når du først er i gang. Kode vekk pæreskjekk eller montere motstand Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Bare det at jeg aldri har gjort det før Får høre litt rundt før jeg bestiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Noen som har erfaringer med motoroljeforbruk på E60 eller rekke sekser generelt? Siden jeg kjøpte bilen som var for ca 3.5 måned siden eller 5000 km har vi etterfylt 2 ganger med 1L av gangen. Dette har vi også fått varsel om inne i bilen. Er dette normalt? Veivhusventilasjonen er også sjekket av autorisert BMW mekaniker. Det er vanlig "problem" på denne motor at den er veldig tørst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Greit å vite. Hørte med leieboeren vår med tilsvarende E60 og han hadde vel etterfylt 2L på 5000 km. Det får man vel bare leve med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå