Gå til innhold

Slett

gribben90
 Share

Anbefalte innlegg

God dag:) 

Har en 2007 modell E91 318d med orginalt 143 hk. Hva er beste/tryggeste måten å hente ut litt mere "power" fra denne motoren? 

Jeg hadde først planer om poweboks, og kika litt på nettsiden til biltuning.no. De lovde en trygg og god økning opp til 186 hk og 426 Nm. En kompis av meg frarådet meg på det sterkeste å bruke denne type "tuning", siden det eneste den gjør er å "lure" styreenheten din, og jeg risikerer derfor å få diverse problemer i etterkant.  Er her noen som har erfaring med slike bokser? 

Jeg ble derimot anbefalt BSR-tuning, som bruker PPC tuning. Noen som har erfaring med det? 

Setter stor pris på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere som har god erfaring med BSR/PPC tuning.

Jeg har ikke hørt noe dårlige erfaringer ang de. Det finnes nok, men majoriteten ser ut til å være fornøyd.

Også har du TRF her inne da, om du velger han. Der er absolutt alle fornøyd virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp power-boks! etter nye eu krav kan du få problemer med det. Ikke nok med det men power-boks fungerer ikke optimalt.. Jeg ville anbefalt en programmering av Ecu/styreenheten for optimal og sikker økning av effekt. Dette blir du heller ikke tatt med på eu kontrollen.. Du vil få følelsen av en ny bil etter en omprogrammering! Sjekk ut OptiTuning eks, de har ganske godt rykte på seg. Håper du tar riktig valg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...