Gabz Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Har en 1997-modell 520i med slikt originalt ratt. Går det da ann å sette på et facelift-ratt, lignende dette eller dette, eller må man ha multifunksjonsratt fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Det første passer rett på om du kjøper et ratt fra pre facelift. Første rattet kom både før og etter facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Du snakker da om dette? Blir det isåfall en veldig omfattende jobb til å få alt til å fungere i rattet, i og med at det jeg har nå ikke er multifunksjonsratt? Finnes det noe tutorial for det, eller er det kanskje ikke en DIY-jobb? Og hvor dyre er disse rattene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Det rattet ja. Det vet jeg ikke. Du får M rattet uten jnapper på også. Selve ratt byttet er enkelt. Men og ettermontere multifunksjon vet jeg ikke åssen er. Prisen varierer veldig. Fra ca 1000 til 3000 vil jeg tro. Jeg har et slikt i facelift til salgs for 800 uten airbag. Men det passer ikke din bil uten modifisering og kapping i rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå