Rhanss1 Skrevet April 30, 2014 Skrevet April 30, 2014 Har nettopp funnet ut at min 525 diesel har webasto, men denne funger kun som hjelp for oppvarming av motor under drift. Va hos bmw forhandler å sport om dem hadd timer førr å styr den, men det blei ikke produsert lengre så dem fikk tak i (denne va da fjernstyrt). Sa t han at æ hadde lest d gikk ann å oppdater programvare på spællern men d hadd han ikke hørt om. Nekta å tru det ikke ska vær mulig å få tak i timer så d æ lura på e om noen har fiksa timer før å vet kor det kan skaffes, å om det e my jobb å ordne? Treng ikke fjernstyring da, kun timer!
Otis Skrevet April 30, 2014 Skrevet April 30, 2014 Du trenger kun å gå inn med korrekt verktøy fra en datamaskin og aktivere timer funksjonen. Den er bare avslått. Jeg kan feks gjøre det med BMW scanner mener jeg å huske. Jeg gjorde det på min gamle 520d e39. Deilig med timer.
Rhanss1 Skrevet April 30, 2014 Forfatter Skrevet April 30, 2014 Fikk en til å sjekke over utstyrslista på bilen å kjørevarmer (webasto) va tydeligvis ikke orginalmontert på biln. Da vil det vel heller ikke hjelp med diagnose som du sir, eller?
Otis Skrevet April 30, 2014 Skrevet April 30, 2014 Det står ikke i utstyrslisten mener jeg. Mener at alle R6 diesel ble levert med kjørevarmer. Og da er det bare å koble seg på med rett utstyr og aktivere det. Det kunne også BMW ha gjort med sitt utstyr.
Rhanss1 Skrevet April 30, 2014 Forfatter Skrevet April 30, 2014 okei. ska prøv diagnoseutstyret t kompisen min da så får vi se om d bi varme
Rhanss1 Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Skrevet Mai 1, 2014 Har nu prøvd å koble inn med diagnoseutstyr, å brukte da carsoft 6.5 men kunne ikke finne noen plass å huke av for timer eller lignende. E d feil program eller? Vet du kordan program som funger?
Otis Skrevet Mai 2, 2014 Skrevet Mai 2, 2014 Carsoft tror jeg ikke kan det. Men bmw sanner kan det. Samt ncs. Sss kan det å.
bjalle Skrevet Mai 4, 2014 Skrevet Mai 4, 2014 Brukte fjernkontroller finns å få kjøpt på ebay,men det er flere typer søk på webasto remote,bmw scanner kan aktivere timeren på navigasjon menyen ja.
Rhanss1 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Skrevet Mai 5, 2014 Nu har æ business radioen, vil d fortsatt funger med diagnoseutstyr da?
Otis Skrevet Mai 5, 2014 Skrevet Mai 5, 2014 Da er jeg usikker, men vil tro det. Uansett om det ikke skulle virke, så har du jo en timer klokke du kan putte på, som bjalle skrev.
Rhanss1 Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Skrevet Juli 21, 2014 Trenger jeg bare timeren da, å hvordan kobles denne såfall? send gjerne forslag fra ebay på timere. Kupeviften må vel også kobles på timeren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå