Gå til innhold

Styreenhet for baklykter e39

petter e39
 Share

Anbefalte innlegg

Du trenger bare LCM III (Light Control Module 3). På min 98 mod 525tds Touring låg denne nede ved beina til passasjer foran. Tok vekk panelet, lirka ut den gamle, plugga i den nye, monterte deksler os. og var ferdig. Funka knall :) 

Måtte ikke skifte kabler eller noe lignende, men nå er boksen opp-ned da koblingene på LCMIII var plassert annerledes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst ha hele settet. Men hva vil du ha for det så skal jeg tenke på det.

Sent fra min GT-I9305 via Tapatalk

Jeg har sendt deg en PM.

Du trenger bare LCM III (Light Control Module 3). På min 98 mod 525tds Touring låg denne nede ved beina til passasjer foran. Tok vekk panelet, lirka ut den gamle, plugga i den nye, monterte deksler os. og var ferdig. Funka knall :)

Måtte ikke skifte kabler eller noe lignende, men nå er boksen opp-ned da koblingene på LCMIII var plassert annerledes :P

Ja, man kan også benytte seg av LCM III, men denne skal også kodes til bilen da vitale opplysninger som km. stand lagres her. Man må i tillegg ha adapterkabler fra BMW til den nette sum av 5-600kr, da det er forskjellige kontakter på pre-facelift og facelift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at du tar feil, men jeg merka ingen forskjell på hverken km. stand eller noe som helst annet da jeg plugga i min. Eneste som skjedde var at facelift baklampene slutta å blafre og jeg fikk ikke lenger feilkode på de :)

Jeg har en liten sak som forrige eier kobla til lysene som gjør det mulig å kode all slags lyskombinasjoner til gitte situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...