petter e39 Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 har en e39 sedan preface 99mod og skal ha hella led lykter så trenger boks og kabel til dette. Sms 95091315 skien jeg kan betale frakt. Sent fra min GT-I9305 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Ingen som har ballastere og kabler til dette? Sent fra min GT-I9305 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Har kablene om du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Vil helst ha hele settet. Men hva vil du ha for det så skal jeg tenke på det. Sent fra min GT-I9305 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Du trenger bare LCM III (Light Control Module 3). På min 98 mod 525tds Touring låg denne nede ved beina til passasjer foran. Tok vekk panelet, lirka ut den gamle, plugga i den nye, monterte deksler os. og var ferdig. Funka knall Måtte ikke skifte kabler eller noe lignende, men nå er boksen opp-ned da koblingene på LCMIII var plassert annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Vil helst ha hele settet. Men hva vil du ha for det så skal jeg tenke på det. Sent fra min GT-I9305 via Tapatalk Jeg har sendt deg en PM. Du trenger bare LCM III (Light Control Module 3). På min 98 mod 525tds Touring låg denne nede ved beina til passasjer foran. Tok vekk panelet, lirka ut den gamle, plugga i den nye, monterte deksler os. og var ferdig. Funka knall Måtte ikke skifte kabler eller noe lignende, men nå er boksen opp-ned da koblingene på LCMIII var plassert annerledes Ja, man kan også benytte seg av LCM III, men denne skal også kodes til bilen da vitale opplysninger som km. stand lagres her. Man må i tillegg ha adapterkabler fra BMW til den nette sum av 5-600kr, da det er forskjellige kontakter på pre-facelift og facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Sier ikke at du tar feil, men jeg merka ingen forskjell på hverken km. stand eller noe som helst annet da jeg plugga i min. Eneste som skjedde var at facelift baklampene slutta å blafre og jeg fikk ikke lenger feilkode på de Jeg har en liten sak som forrige eier kobla til lysene som gjør det mulig å kode all slags lyskombinasjoner til gitte situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 har liggende komplett sett med ballaster og ledningsnett hella , hva byr du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Mye letter hvis du sier hva du vil ha så slipper du skam bud. Sent fra min GT-I9305 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 1000 med frakta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 1000 med frakta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 800+ frakt så er det greit. Vil bare ha et bilde å se Sent fra min GT-I9305 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Kan sende bilde på 95091315 Sent fra min GT-I9305 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 koster 230 å sende som norgespakke . så det blir jo dyrere enn 1000 med frakta da , hehe , sender et bilde på mobilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå