viggo E34 Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Hei ønsker å kjøpe diff med med f.eks. 3.15 utv fra f.eks 750 Skal brukes i e34 535, banebil. 540ia har vel kanskje også samme diff bare med 2.93 utv? Fortrinsvis med spærre så klart Ta kontakt om du har en liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Har fra530ia tror den ligger på rundt3 i utveksling, men du må sveise da:-P Sent fra min T18+ via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Om det ikke dukker opp noe annet kan den være aktuell likevell Pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Går for 1500 Sent fra min T18+ via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 530,535,540 og M5 har vell 210 diff ja og tyngste utvekslinga kom vell på 540Ia som du sier med 2.93. om det er ønskelig så har jeg en 210 fra 735 med orginal LSD og 3.46 utveksling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Det er absolutt interesant, tilstand å pris da? Hvor i landet? Kan være greit å ha flere forskjellige å prøve litt å utforske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 tilstand er funksjonell har ikke hatt noe problem med den i alle fall, pris er bud står på bil nå som muligens blir solgt i deler. den er på smøla i møre og romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 tilstand er funksjonell har ikke hatt noe problem med den i alle fall, pris er bud står på bil nå som muligens blir solgt i deler. den er på smøla i møre og romsdal 530 med V8 motor har ikke 210 diff, men 188 diff. Samme type som 525 M50 og utvekslingen er 3.23. Denne diffen har de mindre flensene og drivakslingene. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Da er den uaktuell værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Men mandsjettene på den jeg har (de som stikkakslingene er festet i ) er fra en7 serie så den hadde nok passet . Sent fra min T18+ via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Men ble usikker på om det er en188 eller210no. . Sent fra min T18+ via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 har bakstilling med 210diff liggende satt på en 530 touring men var 540 motor i den, og er de store medbringerne og aksler ivaffall, kan dobbeltsjekke diffen, men rimelig sikker på 210 ikke sperre da menne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 noen som har spærre? 3.15 utveksling had vært tøft f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikm5 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Jeg har komplett M5 understell fra en 1993 M5 3,8l 340 hk. Har gått under 100.000 km. Bremser, dempere, fjærbein, diff mm... Holder på med demontering av bilen... Delene står fortsatt på. (Hønefoss/Oslo) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå