Radical Skrevet Mai 4, 2014 Skrevet Mai 4, 2014 Hei! Jeg fikk feil på indre endeledd på eu. Jeg har på tidligere biler skiftet ytre endeledd. Hvordan er det å skifte indre endeledd? Hørt at det er ett rent helvette.. Håper på svar!
hsd Skrevet Mai 4, 2014 Skrevet Mai 4, 2014 Først løsner du metallbanda på gummibelgen helt inne med tannstanga. Så drar du denne utover til du får nok arbeidsrom. Deretter løsner du alt, så skrur du av den ytterste delen som du bytta tidligere. Deretter løsner du låseblekket på det indre, og løsner dette. (er 32mm fastnøkkel elns på denne, jeg måtte slipe min biltemanøkkel for å få den tynn nok). Skru ut det gamle indre leddet, skru inn det nye, monter låseblekket (kan være greit med nytt), trekk til mutteren og bank fast låseblekket. Gummibelgen brukte ivertfall jeg bare vanlige plaststrips, det holder i lange baner. Jeg kjenner meg ikke igjen at dette er vanskelig ivertfall, er somregel de originale som sitter montert og da er ikke ting skrudd så idiotisk hardt fast som det tidligere eiere har vert borte i Tidsforbruk er rundt 20-30 min avhengig av om fastnøkkelen din passer. Radical reagerte på dette 1
quandt1960 Skrevet Mai 4, 2014 Skrevet Mai 4, 2014 I utgangspunktet ikke det mest kompliserte. Men du må ha hjulstillingskontroll pga spissing Radical reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå