williamwiers Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Steike flott ratt altså keep up the good work Jaah, var ikke det værste rattet prøver så godt eg kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 200 kr var farsken meg en god pris! Samme ratt som på min Fikk litt hakeslepp når han sa han skulle ha 200kr for det fikk vell og merke med en 2,5 luftfilterboks, girkassefeste og masse e30 deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Fikk litt hakeslepp når han sa han skulle ha 200kr for det fikk vell og merke med en 2,5 luftfilterboks, girkassefeste og masse e30 deler Trenger 2,5 boksen til min... du trenger vel ikke sia du har 2.0? Hva skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Trenger 2,5 boksen til min... du trenger vel ikke sia du har 2.0? Hva skal du ha for den? Passet ikke på min nei, så du kan få kjøpe an ja bare å sende en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Min far var med bilen min ut til vegvesenet idag, hadde time kl.9 og etter 2,5 time fikk eg snap av bilen MED SKILTER så då blir det å øvelseskjøre bmw hjem fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Grattis med skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Grattis med skilter Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Gratulerer med skilt lenge igjen til oppkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Gratulerer med skilt! Husk L på bakluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Gratulerer med skilt lenge igjen til oppkjøring? Takktakk neeh.. Er vell en 2-3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Gratulerer med skilt! Husk L på bakluka Takk! Hææ? Haha Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 19, 2014 Forfatter Share Skrevet September 19, 2014 Fått gjort litt idag Byttet til led skiltlyspærer og skrudd bilen litt ned igjen tok og på sotefilm på grøftelysene Blir eksosbytte til helgen også får eg se om eg får fiksa til litt stasj på frontlyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 19, 2014 Forfatter Share Skrevet September 19, 2014 La på lyktefolie i kveld Ser litt mørkere ut enn de virkelig er pga litt mørkt i stuen Mariuskv og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 20, 2014 Forfatter Share Skrevet September 20, 2014 Fått på lyktene og byttet eksos idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Det var ett fint løft på hekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå