Gå til innhold

William's Bmw e36 Coupe


Anbefalte innlegg

Havnet selfølgelig utfor veien en liten tur i kveld.. :( alt gikk fint med passasjerer og meg! Bare en frontfanger som ikke er fullt så pen lengre :P var knekt uansett så bare reiv an nedre del av fangeren og heiv tåkelysene i bilen :)

DA6D6D06-7017-4B63-8C57-7C30B2C3E01D_zps

FFE23595-BA0E-44AC-84E1-88834630CCF5_zps

FA2B1C66-A3ED-4092-B420-F43A61CBE983_zps

En kompis dro meg opp igjen på under 5 min :) var gjørmete og vått i grøften. Så ser etter ny fanger no, bare å si ifra om noen vet om en! :)

Havnet utenfor pga glatt føre og litt uoppmerksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jævlig kjipt :( men bra du fikk den raskt opp og selfølgelig at det ikke var værre utforkjøring! :)

Utrolig kjedelig, men fin unskyldning til å endelig bytte ut fangeren då den var full i sprekker fra før ;) men var nok i mildeste laget den utforkjøringen ja :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt men skjer alle :) Har tatt 2 E36 fronter i autovernet så langt hehe :)

Bare å få bilen scannet på et lakkverksted hvis du er usikker på fargen

Fort gjort ja ;)

Snakket med en kompis og han sa eg kunne gå på mekonomen å få sprayboks med min farge så må ta en tur å sjekke opp i dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker fargen på bilen din. Kjedelig det med utforkjøringa, men det virker som du er dyktig å står på så det ordner du nok meget raskt :) Følger med her, ser ut som en meget bra bil. Bare å holde meg oppdatert om du kommer over noe godsaker til godpriser til Coupe som du ikke behøver eller noe slikt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, er såpass "heldig" at en god kamerat av fattern er lakkerer og driver eget lakkverksted, så lurer på å hellakkere på vårparten, lurer på om jeg skal gå for originalfargen, technoviolet eller marrakeshbraun. :)

Om du hører om noen som skal selge frontlykter, oransjeblink, og originale baklykter er jeg meget interessert ihvertfall. Bare sånn kjapt spørsmål mens vi er igang her, om du ser på bilde av bilen min, og frontlyktene jeg har stående på for øyeblikket så er det jo slike linser på lyktene, men synes lyset er fryktelig dårlig. Vet du hva slags pærer som står i disse bilene? Prøve å få kjøpt noe av litt kvalitet, greit å se noe nå som vintermørket kommer. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...