williamwiers Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Hellakking er aldri feil min er i fargen madeiraviolett, ser lettest forskjellen i sollyset Marrakeshbraun er utrolig kul farge! Har ett sett med orginale baklykter med oransj blinklys, men ene er ikke så pen.. Noe drit på innsiden av lykten eg ikke får vekk! Kan sjekke i morgen om pærene. Ikke så bra lys på min heller, men og litt pga mine er sotete nærlys og gulfilm på langlys langlysene er ikke så alt for gale iforhold til nærlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Hva skulle du evt hatt for de baklyktene om du fant ut at du ville kvitte deg med de da? Mine lekker vann så må få skiftet de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Hva skulle du evt hatt for de baklyktene om du fant ut at du ville kvitte deg med de da? Mine lekker vann så må få skiftet de ut. 200kr+ evt frakt då kan du få med 1 ekstra høyre lykt, har ikke testet lyktene då det er noen eg bare har hatt liggende mener det ikke er pæreholdere på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Kan vel muligens skru ut noe av de jeg har? Kunne du tatt noen bilder av de å sendt på PM evt? Er ikke allverden hast altså, i løpet av uka eller noe slikt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Ganske sikker på at du kan bruke pæreholderene fra lyktene du har no ja kan sende noen bilder i morgen så kan vi avtale noe visst det blir aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Høres bra ut. God kveld williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Fikk frontfangeren idag så blir det å kjøpe lakk i morgen etter jobb, fint helgeprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Flott E36 ! er de like gøye å eie som eg tror? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Flott e36 veldig kjipt med utfor kjøringa da følger med videre ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Flott E36 ! er de like gøye å eie som eg tror? Takk er en hærlig bil å eie Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Flott e36 veldig kjipt med utfor kjøringa da følger med videre ^^ Takktakk kjedelig ja, menmen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Hvor kjøpte du frontfangeren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Hvor kjøpte du frontfangeren??Parts24.no Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Rask å hive deg i bestilling Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2014 Rask å hive deg i bestilling Bra!Jada ble bestilt dagen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå