Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hellakking er aldri feil ;) min er i fargen madeiraviolett, ser lettest forskjellen i sollyset :)

Marrakeshbraun er utrolig kul farge! :D

Har ett sett med orginale baklykter med oransj blinklys, men ene er ikke så pen.. Noe drit på innsiden av lykten eg ikke får vekk! ;)

Kan sjekke i morgen om pærene. Ikke så bra lys på min heller, men og litt pga mine er sotete nærlys og gulfilm på langlys ;) langlysene er ikke så alt for gale iforhold til nærlys :P

Skrevet

Hva skulle du evt hatt for de baklyktene om du fant ut at du ville kvitte deg med de da? Mine lekker vann så må få skiftet de ut. :)

Skrevet

Hva skulle du evt hatt for de baklyktene om du fant ut at du ville kvitte deg med de da? Mine lekker vann så må få skiftet de ut. :)

200kr+ evt frakt ;) då kan du få med 1 ekstra høyre lykt, har ikke testet lyktene då det er noen eg bare har hatt liggende :) mener det ikke er pæreholdere på disse.
Skrevet

Kan vel muligens skru ut noe av de jeg har? Kunne du tatt noen bilder av de å sendt på PM evt? Er ikke allverden hast altså, i løpet av uka eller noe slikt kanskje? :)

Skrevet

Ganske sikker på at du kan bruke pæreholderene fra lyktene du har no ja :) kan sende noen bilder i morgen så kan vi avtale noe visst det blir aktuelt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...