williamwiers Skrevet August 3, 2014 Forfatter Share Skrevet August 3, 2014 Hadde e46`n på eu nå jeg også Fikk 2 2`feil ... må bytte frontrute og bremserør bak hverfall men men samma som med din, må vel rettes på det også Har byttet bremserør på min knot å holde på med, men ganske enkelt visst man har tilgang på løftebukk/grav Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 Har byttet bremserør på min knot å holde på med, men ganske enkelt visst man har tilgang på løftebukk/grav Begynner som lærling i morra, så da har jeg ALT jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 3, 2014 Forfatter Share Skrevet August 3, 2014 Begynner som lærling i morra, så da har jeg ALT jeg trenger Som mekaniker? begynner i morgen eg og, men som elektriker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Som mekaniker? begynner i morgen eg og, men som elektriker Starta i dag i læra som biloppretter på BMW avdeling hos Bilia Elektriker er IKKE dumt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Starta i dag i læra som biloppretter på BMW avdeling hos Bilia Elektriker er IKKE dumt!! Niice! Selv sto valget mellom å jobbe med bil eller elektriker, valgte elektriker pga blir fort mye bil når man jobber med det ooog driver med det på fritiden.. men langt ifra feil å jobbe som biloppretter! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Har fått ny innsugsbelg fra gs idag, troooor det var på tide Venter på ny diffuser i posten.. Har ventet nesten 2 uker no.. Menmen Også har eg en ledning som ikke går til noen plass, noen som vet hva den er til? ledningen kommer fra under innsuget og bort mot torpedoveggen ellns.. Har ikke fulgt den helt til endes Og ja, på tide å rense luftfilteret men er ikke i bruk og leiter etter luftfilter boks så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Den kontakta skal vel sitte i en rett ved /i innsuget hvis du hadde hatt org luftfilter ? Har akkurat lik kontakt på min e46 som festes der hverfall (luftmengemålerkontakt eller noe ?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Den kontakta skal vel sitte i en rett ved /i innsuget hvis du hadde hatt org luftfilter ? Har akkurat lik kontakt på min e46 som festes der hverfall (luftmengemålerkontakt eller noe ?)Hmm.. Har en kontakt som eg koblet på lmm, og kan ikke se noen plasser som mangler en ledning.. troor ikke det er noen kontakt på luftfilterboksen heller(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Hmm.. Har en kontakt som eg koblet på lmm, og kan ikke se noen plasser som mangler en ledning.. troor ikke det er noen kontakt på luftfilterboksen heller(?) Dette ser likt ut som kontakten din? (Med ring rundt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Dette ser likt ut som kontakten din?Har ikke lik lmm som det, men er en kontakt som står i den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Ser sånn ut dårlig bilde men.. Ser kontakten er rund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Endra bildet jeg la ut litt nå Tenkte ikke på lmm kontakten men den andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Endra bildet jeg la ut litt nå Tenkte ikke på lmm kontakten men den andre Har en slange som går ned på undersiden ut fra innsugsbelgen, går sikkert til det samme som på ditt bilde(?) skal se litt på det i morgen er vell tomgangsregulatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Har en slange som går ned på undersiden ut fra innsugsbelgen, går sikkert til det samme som på ditt bilde(?) skal se litt på det i morgen er vell tomgangsregulatoren? Det kan godt være Du får komme med løsningen hvis du finner ut av det da Ble nysgjerrig selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Det kan godt være Du får komme med løsningen hvis du finner ut av det da Ble nysgjerrig selv Det skal eg Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå