Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde e46`n på eu nå jeg også :) Fikk 2 2`feil ... må bytte frontrute og bremserør bak hverfall :( men men samma som med din, må vel rettes på det også ;)

Har byttet bremserør på min :) knot å holde på med, men ganske enkelt visst man har tilgang på løftebukk/grav ;)
Skrevet

Har byttet bremserør på min :) knot å holde på med, men ganske enkelt visst man har tilgang på løftebukk/grav ;)

Begynner som lærling i morra, så da har jeg ALT jeg trenger :D

Skrevet

Som mekaniker? :) begynner i morgen eg og, men som elektriker :)

Starta i dag i læra som biloppretter på BMW avdeling hos Bilia :D Elektriker er IKKE dumt!! :)

Skrevet

Starta i dag i læra som biloppretter på BMW avdeling hos Bilia :D Elektriker er IKKE dumt!! :)

Niice! :D

Selv sto valget mellom å jobbe med bil eller elektriker, valgte elektriker pga blir fort mye bil når man jobber med det ooog driver med det på fritiden.. :) men langt ifra feil å jobbe som biloppretter! ;)

Skrevet

Har fått ny innsugsbelg fra gs idag, troooor det var på tide :P

D2841666-380E-40B5-8513-915218AE1E8C_zps

32F3004F-D369-450D-B014-F4CF22CFC004_zps

Venter på ny diffuser i posten.. Har ventet nesten 2 uker no.. Menmen :)

Også har eg en ledning som ikke går til noen plass, noen som vet hva den er til? :) ledningen kommer fra under innsuget og bort mot torpedoveggen ellns.. Har ikke fulgt den helt til endes

B26609AF-6562-46BA-931E-D761A8AC9374_zps

0E6CD9F0-9D83-4EB9-8695-14324E6875D1_zps

95B8A443-6CF9-406C-9A8F-152BAB0A3A36_zps

Og ja, på tide å rense luftfilteret :P men er ikke i bruk og leiter etter luftfilter boks så.. :)

Skrevet

Den kontakta skal vel sitte i en rett ved /i innsuget hvis du hadde hatt org luftfilter ? :P Har akkurat lik kontakt på min e46 som festes der hverfall (luftmengemålerkontakt eller noe :D ?)

Skrevet

Den kontakta skal vel sitte i en rett ved /i innsuget hvis du hadde hatt org luftfilter ? :P Har akkurat lik kontakt på min e46 som festes der hverfall (luftmengemålerkontakt eller noe :D ?)

Hmm.. Har en kontakt som eg koblet på lmm, og kan ikke se noen plasser som mangler en ledning.. :) troor ikke det er noen kontakt på luftfilterboksen heller(?)
Skrevet

Hmm.. Har en kontakt som eg koblet på lmm, og kan ikke se noen plasser som mangler en ledning.. :) troor ikke det er noen kontakt på luftfilterboksen heller(?)

Dette ser likt ut som kontakten din? (Med ring rundt)

post-71846-0-03968400-1407534327_thumb.j

Skrevet

Endra bildet jeg la ut litt nå :) Tenkte ikke på lmm kontakten men den andre :D

Har en slange som går ned på undersiden ut fra innsugsbelgen, går sikkert til det samme som på ditt bilde(?) skal se litt på det i morgen :) er vell tomgangsregulatoren? :P
Skrevet

Har en slange som går ned på undersiden ut fra innsugsbelgen, går sikkert til det samme som på ditt bilde(?) skal se litt på det i morgen :) er vell tomgangsregulatoren? :P

Det kan godt være ;) Du får komme med løsningen hvis du finner ut av det da :D Ble nysgjerrig selv :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...