Nyheim Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Ser veldig bra ut Eksosbytte snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Ser veldig bra ut Eksosbytte snart? Takk Eksosen blir byttet tilbake når bilen har vært hos uvesenet, har mangel lapp på eksosen(bråkte for mye), feil innpress(vinterfelgene) og håndbrekket(tok bare på ene siden) så tar eg å godkjenner senkesettet i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 7, 2014 Forfatter Share Skrevet September 7, 2014 Vasket og pollert bilen min og fetter'n sin idag var på tide! Har pollert 3 lag på begge bilene + rain x Også har eg begynt på å lakke felgene(ser litt bedre ut ihvertfall), har prøvd meg på 1 felg og tar de 3 andre litt som det kommer nye felger blir nok ikke før lønning i oktober.. MarcusSteffensen og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Maskinpolering eller for hånd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Maskinpolering eller for hånd? Maskin er forresten ikke vasket på de nederste bildene med felgen eg har lakket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Litt kjappe bilder Ikke lenge til eg er 18 no Har fått hjulstillingstime og etterkontroll 16 september så skal eg ringe til vegvesenet i morgen angående når eg kan godkjenne coilovers og teknisk Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Dårlig bilde men var litt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Ble bra med senking Legg ut et bilde når du har fått satt på de ny lakka felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Ble bra med senking Legg ut et bilde når du har fått satt på de ny lakka felgene Gjorde seg jaah Felgene ble lakket idag, så kommer nok på i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Fin bil det her e36 tråder blir man aldri lei av pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Fin bil det her e36 tråder blir man aldri lei av pøs på med bilder Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Ser bra uut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Ser bra uut Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Har då fått dato hos vegvesenet, 18 september williamthomas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Hva heter den appen du har som teller ned dager?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå