Traktortom2 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 hei lurer litt på om noen som har erfaring med kjøp av bremseskiver på ebay? jeg får sånne ting til veldig bra priser sånn uansett siden familien min driver ett BMW verksted, men de kan ikke klare prisene jeg finner på Ebay. er klar over att kvaliteten av variere og att det kan fortere komme kast i skivene og alt dette ved kjøp av dårlige skiver... http://www.ebay.com/itm/FRONT-REAR-KIT-ELINE-DRILLED-SLOTTED-Disc-Brake-Rotors-CERAMIC-Pads-R110194-/390528907797?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item5aed563a15&vxp=mtr dette sette der var veldig billig og lurer litt på er det vert sjangsen og pengene på å prøve noe fra ebay? evt, hva funker og hva funker ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Jeg gjorde noen google søk, og det var bare gode lovord om eline bremser med dertilhørende klosser fra "over-there" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 så bra føler att det er ett røverkjøp nesten vett men åssen merker som man finner på ebay kan kjøper og hvem skal man holde seg unna?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Er vel noe unødvendig med slissa og borra skiver bak. Holder med slike forran. Du må huske på at frakten blir fort 2500 på såpass tunge saker. Traktortom2 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå