Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk, skal prøve det litt først, funker det ikke er set bare å bytte, hørt powerflex amitter rett inn, trenger ikkw spesiell presse ! :D

Undersøk litt først, mener å ha lest ett sted at det er litt pga holdbarheten at de har begynt med black series. Men lilla holder sikkert helt fint til vanlig gatebruk.

Skrevet

Hvor fikk du tak i rattet ? Det var bare helt nyderlig !

Nytt ratt montert, må si meg meget fornøyd! Kommer til å stå bra sammen med de andre interiørdetaljene når de kommer:-)

Skrevet

Kom ett par nye deler i dag! OEM BMW Performance alcantara kule og Alcantara muffe, 

DSC 0136 x

DSC 0140 x

DSC 0137 x

DSC 0141 x

Mangler bare OEM BMW Performance håndbrekket så er alcantara mods ferdig for nå :smile:

Skrevet

Litt uinteressant oppdatering kanskje, monterte nye xenonpærer i går med 6000K lysstyrke kjøpt fra ebay. 500kr for 6 stk. Kan sende link til selger om noen vil kjøpe de samme, da det er en vill jungel av xenonpærer på ebay som man kanskje er skeptisk til.

Fant også ut at høyre støtdemper bak er gåen, hadde mine mistanker siden det har vært en ganske markant dunkelyd derfra. Men det gjør ingenting forsåvidt! Vurderer sterkt å handle dette kittet: 

http://www.tunersports.com/bc-racing-ram-type-coilovers_mp1287.html

Noen som har erfaringer med dette?  Ser perfekt ut for mitt bruk..

Skrevet

Bare greit å ha noe TÜV-godkjent senk, om du blir stoppet til teknisk, vil godkjenne eller vil ha bilen gjennom periodisk kjøretøykontroll :P Om du har venner i bransjen, er det noe annet.

Skrevet

Bare greit å ha noe TÜV-godkjent senk, om du blir stoppet til teknisk, vil godkjenne eller vil ha bilen gjennom periodisk kjøretøykontroll :P Om du har venner i bransjen, er det noe annet.

Tenkte å godkjenne alt på denne bilen, så det er ett krav med tüv gokjente coilovers ja. Men det frister lite å betale 10 lapper ++ for ett sett. Men det er vanskelig å vite hva som er bra av de litt rimeligere tüv godkjente settene. Er jo ett hav av leverandører..

Skrevet

Enig der, kanskje greit å ha noe med tuv, men det koster jo fort noe mere med tanke på hva du skal bruke det til

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Tenkte å godkjenne alt på denne bilen, så det er ett krav med tüv gokjente coilovers ja. Men det frister lite å betale 10 lapper ++ for ett sett. Men det er vanskelig å vite hva som er bra av de litt rimeligere tüv godkjente settene. Er jo ett hav av leverandører..

Jeg har jo samme planene med min bil, så jeg har vurdert k&w v3 men det koster jo 17.000...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...