oleand14 Skrevet Mai 9, 2014 Skrevet Mai 9, 2014 Takk, skal prøve det litt først, funker det ikke er set bare å bytte, hørt powerflex amitter rett inn, trenger ikkw spesiell presse ! Undersøk litt først, mener å ha lest ett sted at det er litt pga holdbarheten at de har begynt med black series. Men lilla holder sikkert helt fint til vanlig gatebruk. Mats87 reagerte på dette 1
oleand14 Skrevet Mai 9, 2014 Skrevet Mai 9, 2014 Hvor fikk du tak i rattet ? Det var bare helt nyderlig ! Nytt ratt montert, må si meg meget fornøyd! Kommer til å stå bra sammen med de andre interiørdetaljene når de kommer:-)
Bimmer fan Skrevet Mai 12, 2014 Skrevet Mai 12, 2014 Strøken e46 Følger med her Spent på flere oppdateringer Mats87 reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Mai 12, 2014 Skrevet Mai 12, 2014 Her er forresten tråden til en tidligere eier som bygde eksosen: http://bimmers.no/topic/635560-selvl...gg-til-330-ci/ Noen som veit hvordan eksos det er snakk om at han kjøpte?? Oo Sent from my iPhone using Tapatalk
Mats87 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Skrevet Mai 13, 2014 Han kjøpte fra schmiedmann.no ivertfall ser det ut som. Send han en pm? Sent fra min C6833 via Tapatalk Freakshow reagerte på dette 1
Mats87 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Skrevet Mai 13, 2014 Kom ett par nye deler i dag! OEM BMW Performance alcantara kule og Alcantara muffe, Mangler bare OEM BMW Performance håndbrekket så er alcantara mods ferdig for nå
Mats87 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Skrevet Mai 13, 2014 Litt uinteressant oppdatering kanskje, monterte nye xenonpærer i går med 6000K lysstyrke kjøpt fra ebay. 500kr for 6 stk. Kan sende link til selger om noen vil kjøpe de samme, da det er en vill jungel av xenonpærer på ebay som man kanskje er skeptisk til. Fant også ut at høyre støtdemper bak er gåen, hadde mine mistanker siden det har vært en ganske markant dunkelyd derfra. Men det gjør ingenting forsåvidt! Vurderer sterkt å handle dette kittet: http://www.tunersports.com/bc-racing-ram-type-coilovers_mp1287.html Noen som har erfaringer med dette? Ser perfekt ut for mitt bruk..
Freakshow Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 1225 dollar Vakke gærnt ferdig sendt Oo Sent from my iPhone using Tapatalk
Bimmer fan Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Sleng gjerne ut linken på de xenon pærene Ble veldig bra med girkula og alcantara trekket btw Mats87 reagerte på dette 1
Thundercoil Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Bare greit å ha noe TÜV-godkjent senk, om du blir stoppet til teknisk, vil godkjenne eller vil ha bilen gjennom periodisk kjøretøykontroll Om du har venner i bransjen, er det noe annet. Freakshow reagerte på dette 1
Mats87 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Skrevet Mai 13, 2014 Sleng gjerne ut linken på de xenon pærene Ble veldig bra med girkula og alcantara trekket btw Kjøpte disse: http://www.ebay.com/itm/380880026728?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 MERK: Det er 2 stk pærer i hver eske. Nå har ikke jeg hatt dem i mer enn en dag. Men so far so good. De er fine i fargen og de lyser likt osv.
Mats87 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Skrevet Mai 13, 2014 Bare greit å ha noe TÜV-godkjent senk, om du blir stoppet til teknisk, vil godkjenne eller vil ha bilen gjennom periodisk kjøretøykontroll Om du har venner i bransjen, er det noe annet. Tenkte å godkjenne alt på denne bilen, så det er ett krav med tüv gokjente coilovers ja. Men det frister lite å betale 10 lapper ++ for ett sett. Men det er vanskelig å vite hva som er bra av de litt rimeligere tüv godkjente settene. Er jo ett hav av leverandører..
Freakshow Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Bare greit å ha noe TÜV-godkjent senk, om du blir stoppet til teknisk, vil godkjenne eller vil ha bilen gjennom periodisk kjøretøykontroll Om du har venner i bransjen, er det noe annet. Enig der, kanskje greit å ha noe med tuv, men det koster jo fort noe mere med tanke på hva du skal bruke det til Sent from my iPhone using Tapatalk
Freakshow Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Tenkte å godkjenne alt på denne bilen, så det er ett krav med tüv gokjente coilovers ja. Men det frister lite å betale 10 lapper ++ for ett sett. Men det er vanskelig å vite hva som er bra av de litt rimeligere tüv godkjente settene. Er jo ett hav av leverandører.. Jeg har jo samme planene med min bil, så jeg har vurdert k&w v3 men det koster jo 17.000... Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå