Mats87 Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Ikke i det hele tatt! Men du bør vel helst ha pressverktøy Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 På tide med en ny update her! Utførte en AC service igjen her om dagen da jeg syntes at bilen har tapt seg litt i kjølinga, og jommen har den ikke mistet nesten ett par hundre gram siden jeg skiftet røret som lakk....Ny runde med lekkasjesøking.. Fant ikke noe annet enn litt UV væske rundt overtrykksventilen, dette kan jo stamme fra en tidligere utblåsing. Men det ser ferskt ut og det sitter jo o-ringer her også. (den er demontert på dette bildet, har montert en gummipropp for å ikke ødelegge tørkefilteret) Sånn ser den ut demontert Kjøpte likegodt ett sett med nye ringer på biltema, kjekt å ha! Disse skal også tåle gasser, drivstoff osv. Da de er laget av nitril. Da er det bare å vente ett par uker å se om det fortsatt lekker ut gass.. Disse gamle eksosgummifestene trenger å byttes ut mildt sagt Nye fra biltema Lakkerte også dørhåndtaket på førerdøren pga at lakken har krakkelert av en eller annen grunn.. Ikke superstrøkent men helt ok og myyye bedre enn det var Jeg og "Rennfahrer" kjørte plasti-dip party her om dagen, resultatet ble meget tilfredsstillende! En sliten 123D Videre så har det begynt å tikke inn litt nye deler Og mer er på vei! Kan nevne KW coilovers, topplager med camberjustering, stabstag med justerbare lenkearmer foran og bak, justerbare camberstag bak, tårnstag foran og bak, slissede bremseskiver rundt om, pagid s bremseklosser rundt om, "cold air intake kit" til bremser foran, dynavin navi +++ Blir gøy! Kjellsen og leholtet reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 Litt flere bilder av plasti-dippingen, viktig med god dokumentasjon.. Hehe.. Bimmer fan, Freakshow og leholtet reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 $$$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Det der ble stilig. Minner meg tilbake om min E46.... Keep it up! Mats87 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 Da har en ///Avin Avant-2 funnet sin plass i bilen, bestilte og monterte like så godt ett ryggekamera da det bare kostet 25$ ekstra. Kameraet har kjempe god bildekvalitet, mulig det kunne vært enda bedre om RCA kabelen ikke hadde blitt trekt langs batteri-hovedkabelen. Men det var der det var montert i instruksjonen, og fungerer helt utmerket allikevel Enheten har full hd skjerm og fungerer sammen med multifunksjon-tastene på rattet. Bedre enn dette blir det ikke på ettermarkedet! Link for de som er interessert: https://avinusa.com/ Før: Etter: (beskyttelses tapen sitter fortsatt på skjermen) Kamera: Skal få ut noen bilder av live screen action også etterhvert leholtet og Kjellsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2014 Tårnstag fra Rouge engineering på plass, dette er vel det gjeveste man får tak i uten å koble det inn på torpedoveggen tror jeg! leholtet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch01 Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 ÅH ! så gøy å se gamlebilen igjenn, og at den er i gode hender ! gøy å lese at du er så fornøyd med lyden ! fikk mye skryt av den Dei foringane bak var nok på tide å bytte ja Mats87 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Oktober 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2014 ÅH ! så gøy å se gamlebilen igjenn, og at den er i gode hender ! gøy å lese at du er så fornøyd med lyden ! fikk mye skryt av den Dei foringane bak var nok på tide å bytte ja Så bra Den lider nok ikke i mitt eie nei Kommer straks en "stor" oppdatering her, følg med! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Noen som er interessert i å kjøpe speila på bilen? Org. AC-Schnitzer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Følger! Mats87 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Update: Bilen skodd for vinter.... Har også montert "russian dashcam", kjekt å ha med tanke på alle idioter som befinner seg på veien! Lufteskrue for kjølevæsken i messing, alle som har skrudd litt på disse vet at de originale i plast kan være fryktelig skjøre Ett "velfortjent" klistermerke satt på bakluken! Close-up på ryggekameralinsen, sitter integrert i skiltlyset Stort lass med deler fra usa som venter på våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 (endret) Ellers så har det blitt montert ny original Sachs clutch med tilbehør, ny radiator og nye motorfester rundt om. Endret Mars 4, 2015 av MGR330CI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Hvorfor skal dem av igjen? ene min har røket og vurderte disse fra GS. tipper dem er såppas stive at det rister i karrosseriet? blir vell orginale på meg og da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Hvorfor skal dem av igjen? ene min har røket og vurderte disse fra GS. tipper dem er såppas stive at det rister i karrosseriet? blir vell orginale på meg og da.. Fikk de anbefalt, men de er ikke noe å kjøre med i en hverdagsbil. Det føles ut som å kjøre med en mellomaksel med kast i. Og det durer i bilen. Blir jo litt mer motorsport, så om du ikke har noe imot vibrasjoner og lyder så kjør på Originale holder i massevis, jeg bryr meg ikke så veldig hardt om de ryker om 10 år igjen for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå