AndersH Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Her er min E36, 98mod.Kjøpte bilen for 4 år siden, og den har nå rullet 340.000.Syntes den er i overraskende god stand til tross for lang km.stand.Den er for øyeblikket på Eu-kontroll, så jeg får ikke slengt ut så mange nye bilder.I mitt eie har jeg:Sorte nyrer.Hvite blinkere foran.Baklykter m/ sotet blinklys.Hadde satt på coilovers, men disse ble tatt av før Eu, Skal få disse godkjent av biltrangsynet om ikke veldig lenge. (forhåpentligvis)M-front.Nye Ac-schnitzer felger 18".Byttet til angeleyes (byttet tilbake til orginale da jeg syntes det var penest)Skal få tatt en ordentlig shine når bilen kommer tilbake fra Eu, og skal få tatt noen bilder samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Fin E36! Må få ut noen bilder når den er hjemme igjen. Vil se M-fangeren Noen leppe på den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Ser veldig fin ut få ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Skal få knipset noen veldig snart Kanskje ta noen sammen en dag, Thomas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Lets do it! Bare å gi et pip på face elns da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Det skal jeg få til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå