Clevion Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Heisann. Var innom Bilia i Ski på tirsdag for å se over bilen med bremser og skadene på den, så jeg tok likesågodt og prøvekjørte en BMW 3 serie GT siden det var det eneste han hadde inne for prøving, men han skulle ordne meg en 5er til uka. Så her står jeg, nettop vært innom forhandlern, satt opp både en 4-serie og 5-serie, samme utstyr og alt, men noen ting glemte jeg. Jeg vet at Keyless er standard i de nye bilene i F-serien, men gjelder dette også Comfort Access? Og soltak, med glass? Det ser ut som at det faktisk blir ny bil på meg altså, det frister veldig Får visst 110.000,- kr avslag pga jobben min på en 5serie også. edit : Går det også an å velge et annet ratt enn M-sportrattet uten og måtte ta bort M-sportpakke? Liker virkelig ikke rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Jeg vet at Keyless er standard i de nye bilene i F-serien, men gjelder dette også Comfort Access? Og soltak, med glass? Dette gjelder ikke comfort access, du kan starte bilen med nøkkelen i lommen, men du må ut med nøkkelen når du skal få åpne den! dette gjelder for f32 hvertfall Soltak er ekstrautstyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Du kan velge bort msportrattet uten å fjerne msportpakken. Men du får ingen prisavslag så vidt jeg vet. Jeg for min del digger det rattet (har du prøvd en bil med det? Vanvittig digg) og ville ikke vurdert en slik brukt uten rattet på kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Trodde ikke du kunne velge bort m-sportrattet når du har m-sportpakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Du kan velge bort msportrattet uten å fjerne msportpakken. Men du får ingen prisavslag så vidt jeg vet. Jeg for min del digger det rattet (har du prøvd en bil med det? Vanvittig digg) og ville ikke vurdert en slik brukt uten rattet på kjøpet Ja, GTen jeg prøvde hadde det, det var forsåvidt deilig og holde i, men jeg syns ikke utseendet er så pent. f.eks, E60 M-sportsrattet er det peneste BMW har laget spør du meg. Det er snakk om ny bil, 0km på tellern. Trodde ikke du kunne velge bort m-sportrattet når du har m-sportpakke. Nei, tror ikke det. I følge Bygg din BMW hos bmw.no så forsvinner M-sportpakka vis men velger sportsratt i skinn, altså ikke m-sportsratt. En annen ting, er ikke Aktiv styring lenger en mulighet? Kan ikke finne den i ekstrautstyr lista.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 My bad. Tenkte selvfølgelig ikke på at hele mpakka blir borte når du velger det bort. Det stemmer nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Kan ikke ta bort rattet, men tror nok en liten "exchange thread" her eller andre BMW forum raskt får byttet deg til ett pent brukt av "gamle f10 typen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Kan ikke ta bort rattet, men tror nok en liten "excange tread" her eller andre BMW forum raskt får byttet deg til ett pent brukt av "gamle f10 typen" Jeg skal nok klare og overleve med rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Da blir det ny F10 på meg HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå