Gabz Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Har tenkt meg M-fangere til min E39 men da må de lakkeres også, siden min er montrealblau som er litt sjeldent å finne brukte kosmetiske deler til. Dermed lurte jeg på hvor mye det vil koste meg å kjøpe og lakkere slike skjermer? Hvor er det billigst å kjøpe og lakkere? Vet at det kan variere mye hos forskjellige lakkeringssteder, men vil gjerne ha en cirka pris. Billigst mulig. Jeg bor i Follo, så har mulighet til å reise rundt i Oslo, Akershus osv., hvis noen har erfaringer fra noen i det området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Har aldri hørt om M skjermer,sett av en time og sjekk gule sider lakkverksteder,kan spare mye på en ringerunde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Whops, slurvefeil i skrivingen der, mente selvfølgelig fangere, ikke skjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå