Gå til innhold

1983 E30 - Godkjent ombygd! Selges..


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Update:

 

Jeg begynner å bli usikker på om det faktisk sitter en facelift m20b25 motor i bilen.. Grunnen til usikkerheten er at det sitter en hjerne til facelift m20b20 i den..

 

Er det en måte å sjekke hva slags motor som sitter i den?

 

Kan jo være grunnen til at den ikke går som den skal, HVIS det er en b25 motor i den da riktignok.

post-51103-0-79035100-1418511992_thumb.j

 

Noen som kan bekrefte at 0-261-200-173 er den riktige hjernen jeg trenger hvis det er slik at det sitter facelift m20b25 i bilen?

 

 

Bilen har heller ikke blitt satt bort for vinteren da Berlingoen min omkom i forrige uke.

 

post-51103-0-98647200-1418512964_thumb.j

 

Felgbrønnen har delt seg på midten..

post-51103-0-11785800-1418512987_thumb.j

 

(Pappa lånte bilen, lillebror satt på med han, jeg lå like bak i E30'n.) Og ei gammal kjærring på over 80 har rett og slett bare ''glemt'' å svinge eller noe sånt og fortsatt rett over i motgående og traff pappa og broren min. Pappa kom seg ikke unna grunnet en høy fortauskant mot fotgjengerfeltet.

Jeg holdt på å treffe pappa med E30'n, pumpebremsa og på mirakuløst vist greit å snike meg mellom bilen som traff pappa, pappaen min og bilen som kom bak pappa kolliderte med. (Litt flaks er alltids lov å ha, da det ikke er mye plass der..)

 

Min umiddelbare reaksjon var at pappa omkom, det SPRUTA deler av Berlingoen min og begge bakhjula var 1meter over bakken.. Heldigvis var det ingen alvorlige personskader.

Lillebroren min hadde vondt i knea og brista tommelen sin, pappa satt fast med beina i pedalboksen, ingen brudd. Lå til overvåking et døgn, da han klaga på nakkesmerter og har kjørt av med MC et par ganger i ungdomstida.

Ingen av de to eldre damene i den andre bilen (Suzuki Liana) hadde noen alvorlige skader heller.

 

Har sovet fryktelig dårlig denne uka, og kjører utrolig pent. Satte en støkk i meg det der..

Så heldigvis mye værre ut enn det det var.

 

Så jeg må jobbe litt for å få litt orden på E30'n, den er ikke akkurat god å kjøre om dagen.. bruker 2,1L på mila.. Og er fortsatt like vrang å starte.

Har heldigvis fått litt hjelp av Ole M ifra Lie Motor i Oslo, til å starte med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...